Post Page Advertisement [Top]

Už skôr som rozmýšľala nad tým, že by bolo dobré vyskúšať si nejaký ten luxusnejší mejkap. Samozrejme, najprv vo vzorke. Keďže hľadám dokonalý mejkap a možno ste sa už dovtípili, aký je účel hľadania (=áno, hľadám dokonalý mejkap na našu svadbu =)), som ochotná doň aj zainvestovať. Ak splní všetky moje podmienky. Nevedela som však, ako sa ku vzorkám dostať. Do parfumérky to mám ďaleko (ak by som bývala v meste, kde je Fann a pod, tak si skúsim vypýtať do téglika z testera, ale takto keď som v takých mestách väčšinou práve na toto nemyslím :-D) a nemám v okolí nikoho, kto by mal takýto mejkap doma. Na túto moju výzvu zareagovala moja najkamoška, ktorá žije v USA a poslala mi vzorky mejkapu Chanel. Veľmi som sa potešila a ešte raz jej za to ďakujem! :-)
ZDROJ
Zvučné značky však majú asi dve hlavné nevýhody. Stoja majland a ľudia majú priveľké očakávania. Mejkap, ktorý som vyskúšala ja sa podľa popisu hodí na moju pleť a mal by aj spĺňať moje požiadavky, pretože sľubuje:
  • je ľahký
  • vďaka fluidnej textúre sa lepšie rozotiera a prispôsobuje pleti pre perfektný vzhľad
  • efekt druhej kože
  • výdrž 15 hodín
  • SPF 10
  • pekne kryje
  • redukuje začervenanie a tmavé kruhy
  • odtiene pre každú ženu
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Podľa názvu by som očakávala rozjasňujúci mejkap, opak je však pravdou! Skúšala som dve vzorky po 0,9 ml a vystačili mi cca na 5 použití, takže ho mám zmapovaný :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
NENALÍČENÁ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
LEN S MEJKAPOM (foto s bleskom)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
kompletné líčenie foto s bleskom
POUŽITÉ PRODUKTY: mejkap Chanel Perfection Lumiére, očné tiene Astor, riasenka Dermacol Imperial, púder Invisible fixing powder Dermacol, matný rúž Lasting Finish by Kate Moss Rimmel
FOTKA NIE JE NIJAKO UPRAVOVANÁ!!! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 9 HODINÁCH bez prepúdrovania, foto s bleskom
Mejkap sa výborne rozotiera. Skúšala som odtieň 30 Beige, ktorý sa mi zdal trošičku tmavší, no sadol mi. V ponuke je až 19 odtieňov, takže si ten svoj nájde určite každá od snehulienky až po amazonku ;-)
Po nanesení (skúšala som ho aj s podkladovou bázou aj bez) nebol lesklý a pekne prekryl nedokonalosti. Nevytvárali sa mi šupinky a nezaliezal do pórov. Je naozaj ľahučký, takže som ho na pleti vôbec necítila. Prežil bežanie do práce, bežanie v práci, občasné chytanie sa za hlavu (to najmä vtedy, keď mi študenti povedia nejakú somarinu :-D) a vyzeral vcelku pekne po tých cca 9 hodinách od nanesenia. Oteruvzordný nie je, ale to ani nesľubuje. Výdrž 15 hodín môžem znova negovať tak, ako pri všetkých mejkapoch, ktoré som dosiaľ skúšala.

+ ľahké rozotieranie
+ príjemná fluidná textúra
+ splynutie s odtieňom a tónom pleti
+ krytie
+ nezalieza do pórov
+ nevytvára mapy
+ neleskla som sa príliš, no aj tak som použila púder
+ pôsobí prirodzene, žiaden efekt masky
+ jemnulinká nevtieravá vôňa
+ SPF 10
+ škála odtieňov
+ výdrž, aj keď tých 15 hodín to nebolo (9 hodín v neustálom pohybe a aj strese :-D)
+ značka - Chanel je prosto klasika

- cena!!!!! (40 € je fakt veľa)
- otiera sa
- oxiduje, ale iba jemne

Suma sumárum ide o výborný mejkap! A aj ten pocit, že máte na sebe Chanel... :-) Ak by som ho porovnávala so všetkými mejkapmi, ktoré som dosiaľ skúšala, jednoznačne to (zatiaľ, možno nájdem ešte čosi lepšie :-D) vyhrá, len tá cena.... Mejkap od Max Factor 3v1, ktorý som si objednala ešte pred záväzkom, že dlhšiu dobu nič nekúpim, je porovnateľný, akurát mi tvoril šupinky a ťažšie sa rozotieral, lebo bol hustý. V súčasnosti sa lesknem po každom mejkape keď prídem domov z práce, takže je to skôr o tom, ako dlho ktorý vydrží v neporušenom stave, jeho rozotieranie, prispôsobenie sa pleti a prípadné šupinky či iné neduhy :-) Naozaj cítiť a vidieť, že sa neplatí len za značku, ale aj za kvalitu (ale prečo až toľko?... joooj). Najviac oceňujem to, že na mojej zmiešanej pleti neurobil šarapatu - suchšie miestečka nezvýraznil, mastnejšie nepremastil.

Ide o TOP mejkap, ale naozaj zaťaží peňaženku. Ak by sa mi ho podarilo zohnať lacnejšie (ale nie fake), zrejme do neho investujem = ak by stál okolo 20 €, nie je o čom  a už je môj ;-)

7 komentárov:

  1. Rozdiel je naozaj ocividny, cena je sice dost, ale na druhej strane ti aj dlhsie vydrzi ako nejaky drogerkovy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento make up vyzera super ale ako hovoris za znacku (teda hlavne za nu) a za kvalitu sa plati, ide o to ze ak mas 40eurovy make up pouzivat dennodenne podla mna cena je dost velka, ale na nejake prilezitosti alebo tak by som nevahala dat zan tie peniaze... Ale na druhej strane su aj drahsie make upy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. súhlasím s vami, kočky! Na stránkach našich parfumérií som ho nenašla, tak som už písala kamoške či a za koľko mi ho vie zohnať v USA :-) a možno mi pribudne (ale určite až neskôr) nový milááášik :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://oblecenie.bazos.sk/inzerat/30574054/Chanel-Perfection-Lumiere-make-up.php
    TU je za 20 eur :D nevyzerá ako fake :) ale never say never :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]