Post Page Advertisement [Top]

Ak sa nemýlim, tak toto je úplne prvá riasenka od značky Dermacol, ktorú som kedy vyskúšala. Roky rokúce som holdovala najmä riasenkám od značky Rimmel. Potom som sa postupne zoznamovala aj s inými drogériovými značkami a v súčasnosti mám otvorených niekoľko riaseniek naraz :-) No ako som už spomínala, táto je moja úplne prvá od Dermacolu. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo hovorí predajca?
  • BENEFITY Oftalmologicky testované – s výtažkami z bambusu a vitamínom E

Mimoriadne odolná riasenka vyčaruje oslnivý objem a maximálnu dĺžku. Maxi kefka dodá riasám plnší vzhľad. Nanáša na riasy textúru s vysokým obsahom pigmentov rovnomerne od korienkov až po končeky. Obsahuje výťažky z bambusu, vitamín E a D-panthenol, regeneruje riasy, zabraňuje ich vysúšaniu, chráni ich a zabezpečí ich dlhodobý lesk. Prednosťou riasenky je jej vysoká odolnosť proti rozmazávaniu a farebná intenzita.
V prvom rade musím vyzdvihnúť obal - tá orchidea je krásna! Riasenka má klasickú kefku - podobnú, ako majú Scandalky od Rimmel London alebo riasenky Get Big od Essence:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Prvé použitie bola mierna katastrofa. Minimálny efekt aj pri maximálnej snahe (=použila som aj klieštiky a aj som si mihalnice napúdrovala, aby farba lepšie priľnula a ono nejak nič). Po bližšom zoznámení sa sme sa trošku skamarátili :-) Foto, ktoré uvidíte je bez použitia klieštikov a bez akejkoľvek čiernej linky, ktorá by opticky zhustila mihalnice:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
nechty Better Than Gel Nails
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Riasenka pekne predĺžila a dodala aj objem mojim mihalniciam. To, či ich regeneruje alebo zabraňuje vysúšaniu som nepostrehla, hoci ju používam takmer mesiac. Farba je pekná intenzívna a naozaj sa nerozmazáva. Balenie má 13 ml a kúpite cca za 8,80 €. No keď ju porovnám s riasenkou od Essence, ktorá stojí cca 2 €, tak je to veľmi podobný efekt a 4x lacnejší, aj keď v porovnaní s Essence táto predĺžila moje mihalničky o čosi viac. Celkovo je to dobrá riasenka - v súčasnosti používam najmä túto, ScandalEyes Retro Glam a Triple Black od Essence.

Ak máte zálusk na riasenku od Dermacolu, pokojne po nej siahnite ;-) Bola som spokojná ja, moja sestra a aj moje kamošky, ktoré ju vyskúšali ;-)

7 komentárov:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]