Post Page Advertisement [Top]

Myslím, že značku China Glaze veľmi predstavovať netreba, ale pre istotu aspoň čosi. China Glaze patrí medzi najprogresívnejšie a najkvalitnejšie značky vyrobené v USA. Laky sa vyznačujú vysokou odolnosťou, leskom, trvanlivosťou, ľahkou aplikáciou, vynikajúcou priľnavosťou. Každý lak obsahuje zložku "Hardener", vďaka ktorej spevní a vyživí prirodzený necht.
K laku som sa dostala vďaka marcovému MysteryBoxu, v ktorom mi prišiel odtieň, aký by mala mať každá žena - 554 Paint The Town Red.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Lak som testovala pravidelne odkedy prišiel a na tento odtieň som si veľmi zvykla. Najviac vás asi zaujíma výdrž. Tak aký je? :)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


Lak je celkom veľký - 14 ml a fľaštička pôsobí kvalitným dojmom - tvrdé sklo, pevná konštrukcia, žiadny náznak lacnoty alebo nekvality.


Cena sa pohybuje okolo 6 € a kúpiť si ich môžete hocikde na nete (keďže v drogérii som túto značku nikdy nevidela), napr. tu.



foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Pri lakoch som zvyknutá na hrubé štetčeky, také, ako má napr. Lycra Pro od Rimmel London. Tento je tenší, napriek tomu je aplikácia jednoduchá a ľahká.
Vždy, keď si lakujem nechty použijem podkladový lak - najčastejšie Stronger od Rimmel London. Potom nanesiem 2 vrstvy farebného laku a "dielo" zavŕšim priehľadným nadlakom - obľúbila som si ten od Mary Kay so zeleným vrchnáčikom.
Aj pri tomto laku som naniesla 2 vrstvy, keďže 1 bola slabá a presvital necht.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! Farba najbližšie podobná skutočnému odtieňu.
Takto nalakované nechty mi vydržali 5 dní! Nie je to nič extra, ale je to najdlhšie spomedzi všetkých lakov, ktoré mám doma. Výdrž je však závislá najmä na kvalite nechtov a tie moje sa teda dosť lámu. Napriek tomu som vykonávala všetky bežné činnosti (od umývania riadu až po čistenie koterca môjho morčaťa) a lak vydržal!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! FOTO BEZ BLESKU
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené! FOTO S BLESKOM
Som spokojná! Jednak som rada, že som mala možnosť vyskúšať laky značky China Glaze, teší ma odtieň a kvalita laku je tiež veľmi dobrá, preto hodnotím: 1. Zároveň je najkrajší odtieň červeného laku na nechty, aký som kedy mala :)

Skúšali ste nejaký lak od China Glaze?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]