Post Page Advertisement [Top]

Čistenie je základ starostlivosti o pleť. Stačí nevhodný čistič, nedbalá manipulácia alebo občasné zabudnutie a vaša pleť nedokáže ťažiť zo sér a krémov. 
Ráno si pleť čistím jemným gélom, večer je čistenie dvojkrokové (olej a potom gél alebo krém, podľa aktuálnych zásob). Naposledy som mala čistiaci krém od mojej kozmetičky a chcela som sa ku krémom na chvíľu vrátiť. Tento od Shiseido ma celkom oslovil, a tak som bola zvedavá na efekt.






Prezradím vopred, že Gisele Delorme mi sadla omnoho viac, hoci je v podobnej cenovej hladine. 





Ak máte radi krémové čistiace prípravky, zbystrite pozornosť. Na obale je síce napísané FOAM (pena), v skutočnosti je to krém, ktorý v procese čistenia trošku pení. Krém nanesiete do dlaní, zmiešate s vodou, vytvoríte penu a aplikujete na tvár. Jemne masírujete a zároveň odstraňujete nečistoty a opláchnete.







Penu / krém som používala ako druhý krok večerného čistenia pleti. Mejkap neodstráni a očnému okoliu som sa vyhýbala, pretože nielenže nie je určená na očné okolie, ale zároveň je jemne parfumovaná, čo mi na tvári problém nerobí, blízkosť očí však neriskujem.

Aj keď neodstraňuje líčenie, s nečistotami si poradí a po odlíčení pleť dočistí. Pleť je svieža, rozjasnená a hydratovaná (čo oceňujem, lebo veľa čističov pleť vysušuje).  Žiadne pocity pnutia, nežiaduce začervenanie alebo podráždenie. 

Kľúčovými zložkami sú:
  • biele mikročastice – odstraňujú odumreté kožné bunky
  • olej z ryžových klíčkov – udržuje pleť čistú a sviežu
  • ImuCalm Compound™ – navodzuje pocit relaxácie
  • biely íl – pohlcuje nadbytočný maz
  • minerálna pramenitá voda Kirishima – pripravuje pleť na ďalšiu starostlivosť





Shiseido Clarifying Cleansing Foam som testovala vďaka dlhodobej spolupráci s e-shopom Elnino. Aktuálne samostatne nie je v ponuke, nájdete ju však v týchto dvoch sadách: 
SHISEIDO ULTIMUNE SKIN DEFENSE PROGRAM a SHISEIDO VITAL PERFECTION LIFTED & FIRMED SKIN RITUAL.

Shiseido nepatrí k lacnej kozmetike, ale ak vás láka, má vám čo ponúknuť. Čistenie s týmto krémom bolo spočiatku príjemné, neskôr mi začala vadiť  vôňa akoby ruží, aj keď je naozaj jemná. Som jednoducho typ, ktorý preferuje neparfumovanú kozmetiku, a aj preto som sa vrátila k značke Gisele Delorme. 



Recenzia je sponzorovaná (barter).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]