Post Page Advertisement [Top]

Som dlhoročnou fanúšičkou kefy typu Tangle Teezer. Mala som rôzne kefy a boli celkom fajn. Keď som však minulý týždeň bola v salóne a zo slamy, s ktorou som tam prišla sa stal štandardne skvelý a hlavne udržiavateľný strih a svieža farba, opýtala som sa aj na kefu. Odpoveď bola jednoznačná a ja som si tú kefu kúpila spolu so sadou Redken. A po pár dňoch konštatujem, že zatiaľ som lepšiu kefu nemala. Už chápem, prečo je taká populárna.


Rozčesávanie vlasov je jednou z prvých vecí vašej rannej rutiny. Prečo si ju teda nezjednodušiť a čo najviac nespríjemniť? Plochá kefa Olivia Garden Fingerbrush zaistí jednoduchú tvorbu účesu bez najmenšieho ťahania a zamotávania. Každodenné rozčesávanie už nebude sprevádzať žiadna bolesť – zostane iba dobrý pocit z perfektne hladkých vlasov. Tešte sa na každý nový deň a všetko, čo vám prinesie.



Ešte trošku k tej slame - nielen na pleti, ale aj na vlasoch sa podpisuje stres. Návrat do práce, adaptácia v jasliach boli spočiatku náročnejšie a každý večer ma doslova vyplo. K tomu prehnané nároky sama na seba. Až kým som tak trošku nezatiahla brzdu a dala sebe a všetkému čas. A tak sa zo dňa na deň malý začal do jaslí tešiť (neverila som po tých prvých týždňoch, že to príde ešte tento rok, aj keď som dúfala) a navzájom sme sa upokojili.

Vlastnosti:  spoľahlivo rozčeše aj zamotané vlasy, zaisťuje perfektný finálny styling, zanecháva vlasy hladké a lesklé, dodáva vlasom zdravý vzhľad, vhodný na všetky dĺžky aj typy vlasov, zakrivený tvar dokonale kopíruje tvar hlavy, flexibilná hlava kefy pre pohodlnú manipuláciu.

Naspäť ku kefe a vlasovej starostlivosti - značka Olivia Garden mi nie je neznáma. Tento typ kefy som však ešte nemala a pre moje vlasy je omnoho lepšia ako predošlé kefy. 
Plochá kefa Olivia Garden Fingerbrush Bloom nielen kopíruje tvar hlavy, ale vlasy dokonale rozčeše bez námahy, bez elektrizovania, bez ťahania. Ak ich váš salón neponúka, viete si ich objednať aj na webe a odporúčam ich minimálne zvážiť. Kombinácia diviačích štetín a nylonu so vzdušnou konštrukciou robí svoje a robí to skvelo. Mimochodom, už ju stihol nájsť aj malý a skúšal ňou búchať o podlahu (áno, štetinovou časťou) a rozchodila to bez najmenšieho náznaku poškodenia (s dôrazom, že som k nemu pribehla rýchlo).
Táto kefa rozčesáva aj malého vlasy (skúšal). Má ich celkom kučeravé a niektoré kefy mu ich ťahajú. S touto to išlo ako po masle. (poznámka - tak ako má každý svoju zubnú kefku by mal mať každý svoju vlastnú kefu na vlasy)


A prečo si kupujem vlasovú starostlivosť v salóne? Už párkrát sa mi stalo, že sama by som si taký druh nekúpila, lebo by som si myslela, že nie je na môj typ vlasov a pokožky hlavy určený. Zároveň to považujem za istú formu podpory salónu, do ktorého chodím roky, a teda logicky som s jeho službami nadmieru spokojná.

Ešte koncom jari som mala možnosť vďaka môjmu salónu zadarmo vyskúšať vzorky produktov Kevin Murphy. A na to obdobie a na leto boli pre moje vlasy tak super, že som si vtedy kúpila aj plné balenia.

Kevin Murphy miniatúrky


BLOW.DRY echnológia Anti-Breakage spolupracuje na vyživovaní a ochrane vlasov s dodatočnými ochrannými výhodami proti poškodeniu teplom.



Nielen pleť, aj vlasy majú v inom období iné potreby a preferencie a používať to isté dookola sa nemusí oplatiť. Na hodnotenie sady od značky Redken je ešte skoro, použila som ju len raz, ale zatiaľ rýchle konštatovanie - nemám slamu, ale vlasy ako zo salóna. 

Urobte radosť sebe alebo svojim blízkym perfektným kozmetickým setom Redken Color Extend Magnetics. Balíček plný vlasovej starostlivosti ako darček vždy poteší.



Obsah sady:  ochranný šampón pre farbené vlasy 300 ml, ochranný kondicionér pre farbené vlasy 300 ml, multifunkčná starostlivosť o vlasy 150 ml

Ako môžete vidieť na fotkách, tieto trojice sú kompletná starostlivosť. Obsahujú šampón, kondicionér a sprej. V prípade spreja Kevin Murphy išlo skôr o styling (termoochranu zaistili šampón a kondicionér - líniua BLOW.DRY), v prípade Redken ide o multifunkčný sprej, ktorý vlasy chráni a poskytuje im 25 benefitov (poskytuje ochranu, lepšiu ovládateľnosť, skrášľuje a zjemňuje dopad stylingových prípravkov na vlasy. Ďalej hydratuje, zlepšuje rozčesávanie a ovládateľnosť vlasov, vyživuje a posilňuje porézne vlasy. Pripraví vlasy pre styling, pomáha predchádzať lámaniu vlasov, chráni farbené vlasy, ochraňuje vlasy pred teplom, prevencia proti rozstrapkaným končekom, vytvára ochranný štít proti škodlivým účinkom. Na dotyk sú vlasy hladšie, dodáva lesk, uľahčuje fénovanie, podčiarkne váš účes).

Ako to máte vy? Kupujete si vlasové produkty vo svojom salóne? Máte obľúbenú kefu?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]