Post Page Advertisement [Top]

Kórejská kozmetika prináša akoby orientálne tajomstvo do našich kúpeľní a zdá sa mi čoraz populárnejšia. Celkom obšírny článok na blogu má o kórejskej kozmetike aj Eliška. Moje kórejské začiatky znamenali BB krémy a doteraz som nemala lepšie BB ako kórejské (vyskúšala som značky Lioele a Missha). Len nedávno som spotrebovala úžasné sérum a krém s červenou riasou od Missha a kórejská pleťovka ma začala lákať viac. Dnes sa však budem venovať hydrogélovým vankúšikom od značky Petitfée.


hydrogélové vankäšiky pod oči Petitfee


Tento typ očných masiek mám celkom rada. Za pár minút dokážu rozjasniť očné okolie a prípadne aj opticky odstrániť kruhy či tmavé fľaky. Výber je celkom široký, je už len na vašich preferenciách, aký typ si zvolíte.


hydrogélové vankäšiky pod oči Petitfee škatuľka

hydrogélové vankäšiky pod oči Petitfee popis a zloženie

Oceňujem a páči sa mi, že na balení je presne napísané, kedy ich použiť. Teda najprv si pleť vyčistiť, tonizovať a potom je čas na vankúšiky. Po 10-15 minútach ich odstránite a pokračujete v skincare. Okrem toho ich môžete použiť aj na čelo alebo tzv. vrásky smiechu na lícach.

Donedávna som mala vyskúšané iba malé balenia a lákalo ma to vyskúšať aj väčšie. Jeho jedinou nevýhodou je, že je potrebné spotrebovať ho do dvoch mesiacov od otvorenia, takže nimi nešetrite. 

A jedno také som dostala na narodeniny od sestry. Ďakujem  :) Inak takto to zvyknem robievať - ak sa ma niekto opýta, čo by ma potešilo a mám nejakého favorita, poviem to narovinu. Ak však chcete niekoho potešiť a nepovie vám priamo, čo by chcel (alebo to nevie), veľmi fajn možnosťou sú aj darčekové sady alebo poukážka na nákup.


hydrogélové vankäšiky pod oči Petitfee otvorené balenie

hydrogélové vankäšiky pod oči Petitfee nanášanie vankúšikov


Kórejskú značku Petitfée som dovtedy nepoznala, ale vankúšiky urobili celkom dobrý dojem. Majú mierne chladivý efekt, a to som ich zo začiatku skladovala v kúpeľni! Vďaka tomu osviežia pokožku očného okolia a pár hodín po použití vyzerá veľmi sviežo. Pre ešte lepší efekt je možné skladovať ich aj v chladničke - potvrdzujem. Odkedy ich mám v chladničke, tak je ten efekt skvelý. Osviežia očné okolie a vy tak vyzeráte celkom sviežo.

Petitfée Hydrogel Eye Patches 24k Gold obsahujú sérum so zlatom, extrakt zo zázvoru a ruže, kyselinu hyalurónovú a betaín. Sľubujú hydratáciu, rozjasnenie, zosvetlenie, vyhladenie a zjemnenie. V ponuke však majú aj iné druhy.

Efekt potvrdzujem, nemôžeme však očakávať, že bude trvalý. Ak si ju však dáte ráno, aspoň ten opticky efekt bude trvať možno aj pár hodín a zároveň som mala pokožku očného okolia hladkú a jemnú. 


pred použitím Petitfee

počas použitia vankúšikov Petitfee

po použití Petitfee

Hydrogélové vankúšiky pod oči od Petitfée v akcii


Očný krém síce nie je nutnosť v rutine, ale pokožka očného okolia je veľmi tenká a citlivá, preto starať sa o ňu je celkom dobrý nápad. Možno vám stačí sérum a krém, no aj takáto maska raz za čas (alebo aj denne) dokáže pomôcť.


Mimochodom, ako používate očné vankúšiky? Chvostíkom pri nose alebo na líci?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]