Post Page Advertisement [Top]

Pre moju kožu sú najlepšie neparfumované telové produkty. Milujem sprchové oleje dermoznačiek. Ale z času na čas mám chuť potešiť svoj čuch voňavou sprchou. Keď som pred pár mesiacmi robila objednávku na Notine, našla som tam sprchové gély Ziaja. A tieto dva som musela zobrať.


Ziaja salted caramel nuts in milk chocolate sprchovacie gély

Kolekcia sa oficiálne volá Sviatočné arómy, ale nájdete ich samostatne v sekcii Salted Caramel a Nuts in Milk Chocolate. Ak máte radi takéto vône, tak vás možno poteší fakt, že v oboch líniách je dostupná telovka (sprcháč, píling, mazadlo), a aj krém na ruky a penové mydlo. A tie vône sú celkom intenzívne.

Ak mám možnosť a chuť, rada si pridám do kávy sirup. Že to s týmto vôbec nesúvisí? Čítajte ďalej. Najradšej mám totiž slaný karamel. A práve z tohto sprcháča som zobrala 2 kusy, pričom jeden je už spotrebovaný.

Ziaja Salted Caramel sprchovací gél

Ziaja Salted Caramel sprchovací gél  zloženie

Sprchovací gél Salted Caramel je pre mňa relatívne lacná voňavá sprchová dokonalosť. Vonia presne tak ako ten sirup, čo mám rada v káve. A ak máte túto vôňu / sladkosť radi, určite vás nesklame.



Ziaja Nuts in Milk Chocolate sprchovací gél

Ziaja Nuts in Milk Chocolate sprchovací gél zloženie

Sprchovací gél Nuts in Milk Chocolate vonia tiež krásne, ako milovníčka mliečnej čokolády to viem oceniť. Hoci mne osobne ten karamelový vonia viac, oba sú veľmi fajn. A úplne sa mi hodia na vianočnú atmosféru.


Ziaja Salted Caramel Nuts in Milk Chocolate Shower Gel structure



Áno, tieto sprcháče nie sú to práve výživné pre moju kožu. Oba sú priehľadné a možno trošku tekutejšie ako by ste očakávali na gél. Žiadna kozna reakcia sa našťastie nekonala, ale momentálne má môj ekzém pokojový režim, objavuje sa zväčša až s príchodom letných mesiacov, keď sa potím. A základ je natrieť si telo po sprche (samozrejme, že to zanedbávam, ale snažím sa).

Do 15. 12. si môžete uplatniť zľavu 15 % aj na všetku kozmetiku kódom 15cos (neplatí na veci v hlave a výpredaji). Viac info o všetkých akciách nájdete tu.

Okrem toho má Notino aj akciu na darčekové sety a dopravu zadarmo pri nákupe nad 35 €. Garantuje doručenie do Vianoc, ak si objednáte do 22. 12., ale pre vlastné dobro (a dobro všetkých kuriérov) si to naozaj nenechávajte na poslednú chvíľu.

A ak už naozaj neviete čo, darčekový poukaz je stávka na istotu. V Notine môžete zakúpiť elektronický vo vami vybranej hodnote, dizajne a môžete tam dopísať aj vlastný text (max. 75 znakov). A tak predídete možnému sklamaniu obdarovaného. Za mňa top voľba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]