Post Page Advertisement [Top]

Keď to bol presne rok, čo som bola naposledy u kozmetičky povedala som si, že musím skúsiť nejako zintenzívniť domácu starostlivosť. A keď prešli ďalšie mesiace do mojej domácej rutiny sa dostal dermabrázny krém. Skúšali ste niečo také? A vôbec to nie je ako klasický zrniečkový píling, čítajte ďalej.





Sesderma Abradermol je 50 ml krém pre mikrodermabráziu nielen tváre, ale aj celého tela. Kúpite ho za približne 22 €, čo sa síce môže zdať dosť, ale tým, že sa používa iba občas sa míňa naozaj pomaly. Moje balenie mám 2. mesiac a ešte mi určite pár mesiacov vydrží. Môže sa používať až 12 mesiacov po otvorení, takže ak vám stačí dermabrázia doma raz mesačne, možno máte vďaka tomuto krému pokrytý takmer celý rok.




Ako sa používa? Pokožka musí byť odlíčená a umytá, ale neosušujte ju. Na ešte vlhkú kožu naneste malé množstvo krému a masírujte. Masáž by mala trvať aspoň 2 minúty. Potom tvár / kožu dôkladne opláchnite a pokračujte starostlivosťou (po takomto "zákroku" je najlepšia hydratácia a ranné SPF!).

Môj tip: odstráňte krém z tváre uterákom / bavlnenou plienkou namočenou v teplej vode a potom opláchnite. Uistite sa, že ste pleť zbavili každej čiastočky krému.






Aký je laický rozdiel medzi týmto krémom a klasickým mechanickým (zrniečkovým) pílingom? Podstatný rozdiel je v tom, že abrazívny krém neobsahuje viditeľné čiastočky a tým pádom sú tvár nešúchate ako pri klasickom pílingu. 
Tento krém obsahuje 20 % kryštály oxidu hlinitého, ktoré pôsobia abrazívne na vrchné vrstvy pokožky, odstraňujú odumreté bunky, stimulujú regeneráciu, zvyšujú produkciu kolagénu a vyhladzujú pokožku. 3 % Bambucké maslo hydratuje, chráni a regeneruje. 5 % Nikotinamid zlepšuje funkciu kožnej bariéry, hydratuje, pôsobí preventívne proti podráždeniu a začervenaniu.

Moj tip: aj keď sa vám to bude zdať málo, naozaj stačí máličko. Nechcete si predsa pleť podráždiť. Masírujte jemne, akoby ste si chceli dopriať wellness vo vlastnej kúpeľni.



Napriek obsahu nikotinamidu, ktorý sľubuje prevenciu podráždenia môže byť pleť začervenaná. Predsalen ide o mikrodermabráziu vrchnej vrstvy. Avšak žiadne škrabanie, pnutie alebo štípanie pokožky sa nekonalo. 

Túto procedúrku si doprajem asi raz mesačne alebo pred nejakou kúrou - napr. pred ampulkami Factor G Renew. Naozaj sa cítim ako v salóne počas aplikácie a pôsobenia krému. 

Asi by som neodporúčala aplikovať po použití tohto krému nejakú aktívnu látku či kyselinu. A to som typ, ktorý dokáže naozaj všelijako experimentovať so skincare. Menej je viac všeobecne, no pokiaľ ide o kožnú bariéru platí to násobne. Skôr naozaj iba rozmaznávať, hydratovať. A spf-kovať (ak si procedúrku robíte ráno).




Kedy sa tomuto krému vyhnúť? Ak máte aktívne infekcie (vírusové bradavice, herpes, vitiligo, atopia, rosacea, hereditárna hemoragická teleangiektázia), ak ste diabetici alebo hemofilici a taktiež ste dlhodobo na steroidnej liečbe alebo ste po injekčnej aplikácii botulotoxínu.






Ak si však doprajete dermabráziu v salóne alebo u dermatológa a nemáte žiadnu v letáku uvedenú kontraindikáciu, z vlastnej skúsenosti tento krém odporúčam. Vybrala som si ho zo zvedavosti, keďže jeho názov znie ako čarodejná formulka Abrakadabra a doteraz som žiaden podobný krém doma neskúšala. A úprimne ma zaujal. Áno, som Sesderma lover a ak ste túto značku prehliadali, skúste sa poobzerať po jej ponuke. Mňa veľmi oslovila už dávno a tento rok sa v tom len utvrdzujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]