Post Page Advertisement [Top]

Povedala som si, že článok po takmer mesačnej pauze by mohol byť tak trošku wau a na to sa dokonale hodí prekvapenie, ktoré som si otvorila minulý týždeň. Notino Surprisebox. Netušila som, že niečo také budú posielať a skoro mi sánka padla, keď som tú veľkú škatuľu otvárala. Obsah ste už videli na fanpage a niektoré produkty predstavím v tomto poste. Iné si zaslúžia samostatné príspevky, lebo sa naozaj máte na čo tešiť. 

Notino SurpriseBox

Box bol nadupaný zvučnými značkami od takých, ktoré nájdete aj v drogérii až po výsostne parfumériové typy. Niektoré produkty som poznala, iné som rada spoznala a dokonca som si našla ďalšie kozmetické lásky.

Notino SurpriseBox

darčekové balenie Notino

Vianoce s Notino

Obsah presne šitý pre mňa - odtiene, ktoré mám rada, typy produktov, ktoré používam a moja milovaná vôňa. 

Ak sa vám páči škatuľka zo Surpriseboxu, tak môžete využiť ponuku Notino a svoju objednávku si nechať do takejto darčekovej škatuľky previazanej stuhou zabaliť. Informácie o darčekovom balení nájdete na webe, podstatné však je, že si priplatíte 4,99 €, ale zároveň máte na výber z rôznych farieb - vybrať si môžete jednuduchým kliknutím. Možno sa to zdá ako vysoká suma, ale keď vychytáte akciu na dopravu zadarmo, tak to bude zároveň pre vás menej starostí s balením, nepotrebujete navyše darčekový papier, ktorý by ste aj tak vyhodili a obdarovaný môže túto škatuľku ešte použiť napr. ako box na osobné veci (ja takto skladujem kozmetiku, ale aj utierky, čistiace prostriedky a pod.).

Karl Lagerfeld For Her

Karl Lagerfeld For Her kód

Karl Lagerfeld For Her logo

Odkedy som vyskúšala vzorku patrí vôňa Karl Lagerfeld For Her k mojim najobľúbenejším. Popravde už ani neviem, ktoré balenie míňam a s týmto 45 ml ich mám doma dokopy 3 - možno som divná, ale jednu stále nosím so sebou. Ak máte rady kvetinovo-ovocné svieže a ľahké vône, ktoré vydržia, toto je správna voľba. Ten môj Karl je dokonca obdivovaný aj okolím - nie raz sa mi stalo, že sa ma (ženy) pýtali, akú to mám vôňu alebo čo to tu tak pekne vonia :-) Aj keď Karla odporúčam všetkými desiatimi, zároveň odporúčam vyskúšať aj vzorku alebo tester, ak máte možnosť. Pri vôňach zvlášť platí, že to, čo jednému sadne, inému môže vadiť.

Nuxe Huile Prodigieuse

Nuxe Huile Prodigieuse rozprašovač

Multifunkčný olej Nuxe Huile Prodigieuse som vyskúšala tiež už skôr a bola som spokojná. Je to suchý olej vhodný od hlavy až po päty, avšak na vlasy som ho dávala len v lete, keď som mala pocit, že sú presušené alebo pár hodín pred umytím (ale iba doma). Pre mňa je najlepší na tele - a najmä toto balenie s rozprašovačom je celkom praktické, pretože neminiem viac oleja ako by som potrebovala a pokožka je hydratovaná, ale nie mastná. Na leto som dostala odporúčanie na verziu s trblietkami a celkom po nej pokukujem :-)

Ostatné produkty z balíčka predstavím len narýchlo, keďže som ich (okrem rúžu) predtým neskúšala a pristalo by im dôkladnejšie testovanie zaznamenané na blogu :-)


CC krémy ma doteraz trošku obchádzali. Tento od Estée Lauder som vyskúšala bez nejakých očakávaní - nečítala som popis a ani nepozerala web. A bola som nadšená :-) Cena ma trošku zmrazila, ale keď bude stáť za to, tak to bude naozaj TOP produkt.




Kedysi som sa rozjasňovačom vyhýbala, dnes ich používam celkom rada, ale opatrne. Paletka od Makeup Revolution má krásny obal a ešte krajší obsah.


Budem úprimná - tento typ rúžov mi nesedí. Farba zvykne byť sýta, po zaschnutí a použití lesku aj nádherne šťavnatá, ale akonáhle sa najete alebo napijete, stráca sa z pier formou čiastočiek a to veru nevyzerá vábne. Vyskúšam, uvidím, ale veľké nádeje jej nedávam.


Na záver ešte niečo z pleťovky - viem, že línia TimeWise od Mary Kay je kvalitná a fuknčná a už v minulosti som skúšala nejaké ich produkty. Som zvedavá, ako bude moja pleť reagovať na túto vodu.


To je všetko. Pokiaľ ide o obsah boxu. Už len pár informácií a pre dnešok končím, sľubujem. Určite ste si všimli, že rôzne e-shopy majú akciové adventné kalendáre. Taký má aj Notino a vďaka nemu môžete celkom ušetriť - napríklad včera bola doprava zadarmo na všetko, a to už je čo povedať ;-) A ďalšia vec, ktorá ma teší, a ktorú som si asi všimla neskoro je, že Notino má výdajné miesto v košickom auparku :-) Ešte som tam teda nebola, ale pri najbližšej návšteve Košíc sa tam plánujem aspoň pozrieť :-)


PS: Milé Notino, ďakujem za toto úžasné prekvapenie :-)

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]