Post Page Advertisement [Top]

Nájsť vhodný očný odličovač je pre mňa hlavne posledných pár rokov dosť výzva. Kde sú tie časy, keď som si dokázala celú tvár (rozumej aj oči a pery) odlíčiť len pomocou jednej micelárky? Kde sú tie časy, keď mi stačila Sensibio od Biodermy? Potom som zistila, že by bolo fajn používať niečo iné na pleť a mixovala som Sensibio na oči a pery, Sébium na pleť. Istú dobu u mňa bodovala Bioderma. A potom moje oči prestali mať túto micelárku rady. Boli nesmierne precitlivené na všetko možné aj nemožné a každodenné odlíčenie riasenky sa stalo pre mňa nepríjemným zážitkom. 
Isté obdobie som dokonca chodila nenalíčená (teda mám na mysli mihalnice, asi také dva týždne, potom som sa k tomu vrátila, pretože som si pripadala ako nahá bez riasenky). Aktuálne mám eliminované spolupráce a produkty si starostlivo vyberám, pričom väččšinu kozmetiky, ktorú doma mám, si nakupujem (prevažne e-shopy či nákupné centrá), a tak sa stalo, že som ostala takmer bez kompletnej pleťovky (to som neverila, že niekedy tú kopu, čo som doma mala, aj reálne spotrebujem, no našťastie sa podarilo). 
A tak som sa vybrala očný odličovač hľadať do drogérie u nás, pretože jednu vec som fakt nechcela objednávať z netu (určite by som prihodila niečo veľmi životne dôležité :-D).


Vedela som, že micelárku nechcem. Tou by som odlíčila pleť, ale na oči s ňou idem už iba s rešpektom. Zároveň som však chcela vyskúšať pre mňa niečo nové. A keď som objavila tento jemný odličovač Ziaja, povedala som si, že to s ním skúsim.



Už po prvom použití som vedela, že si sadneme. Žiadne štípanie, dráždenie či iné negatívne známky. Pekne odlíčil všetko bez toho, aby som mala oči červené, mierne uplakané a polovicu mihalníc na odličovacom tampóne. Takisto žiadna vôňa. Pre citlivé oči veľmi vhodný produkt.
Po tom, čo som minula môj obľúbený odličovač od Yves Rocher, som myslela, že rovnocennú náhradu len tak ľahko nenájdem. Nuž, našla som. A tak viem, že keď budem nabudúce niekde v nákupnom centre, neobídem ani predajňu Ziaja pre Teba, keďže tam je v ponuke za nižšiu cenu (2,65 €). Ja som ho u nás v 101 drogérii kúpila za približne 3 €.

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]