Post Page Advertisement [Top]

Poznáte ten reklamný kolobeh? Akonáhle zmiznú z ponuky sviece, objavia sa tam vianočné a silvestrovské produkty. A hneď po nich na nás zovšadiaľ začínajú vyskakovať srdiečka, lebo veď Valentín sa blíži. Ak nejakého poznáte, zablahoželajte mu k meninám. 
Nie som typ človeka, ktorý prežíva sviatok Valentína. Možno je to aj takým tým odporom, že nie, pôjdem "proti prúdu", "nikto mi nebude hovoriť, kedy mám čo oslavovať" a podobne. Ale my dvaja sme naozaj takí. Jasné, zo začiatku sme prežívali asi všetko. Prvé spoločné kino, prvá turistika, prvý spoločný mesiac, prvý Valentín, druhý Valentín... neviem presne, kedy nás to prešlo. Budeme spolu 12 rokov a v máji tohto roka budeme mať 5. výročie svadby. Radšej teda oslávime nejaké to výročie, alebo len deň, keď nás nikto v práci nevytočil oboch (čo je fakt hodné oslavy :-D my sme tak trošku cholerickí workoholici). Alebo len tak. Lebo dnes je utorok a mám chuť potešiť svoju polovicu ;-) A prinášam vám pár tipov pre potešenie niekoho blízkeho. Alebo seba ;-) 


Môj manžel je ten typ chlapa, ktorého je niekedy nesmierne ťažké dostať z vane. A tak mám istotu, že ho poteší pena do kúpeľa, sprcháč, ale aj špongia. Pena Velvet Passion je vo veľkom, 750 ml balení a kúpite ju za 4,99 €. Balenie a cena nie je jediným benefitom. Poteší aj príjemná vôňa. Ani neviem presne kedy som prestala hubky na umývanie používať a absolútne mi nechýbajú, no budú to už roky. Dávid si však bez nich nevie predstaviť sprchu, a tak mu ich pravidelne dokupujem. Táto je jemná a neškriabe (a vôbec mu nevadí ten ružovkastý tón). Kúpite za 1,49 €.



Možno som to už na blogu párkrát spomínala, ale myslím, že mám naňho pozitívny vplyv. Len pred pár rokmi začal používať pleťovku a dodnes viem, že keď mu kúpim pleťový krém / sérum / mlieko, nebude na mňa dvíhať obočie, ale normálne to začne aj používať ;-)


Deodorant a sprchový gél X v 1 je stávka na istotu asi pri každom chlapovi. A hoci nie každý použije ten jeden sprcháč na X účelov, aspoň na sprchovanie po ňom siahne. Sprcháč North For Men Urban kúpite za 3,99 €. Deodorant North For Men Arctic Pro Defence, ktorý je obohatený o ženšen a minerálne látky a nezanecháva biele fľaky kúpite za 4,49 €.


Manžel nemá rád mastné pleťové krémy. Hoci by bol najzvučnejšej značky, mal milión pozitívnych účinkov, nepoužíval by ho, keby mu na tvári zanechal mastný pocit hoci len na chvíľu. A tak som sa rozhodla jeho kozmetickú výbavu rozšíriť o sérum, pri ktorom tento mastný pocit zaručene nehrozí.



Má matujúci účinok, no napriek tomu pleť hydratuje. Ako stvorené pre neho ;-) Okrem toho obsahuje omladzujúci komplex z baobabu, výťažok rastlinných kmeňových buniek kávovníka a zmes minerálnych látok a vitamínov. Celkom rýchlo sa vstrebáva, nespôsobuje také tie šupinky, ktoré sa zvyknú tvoriť po použití matujúcich prípravkov a jemnulinko, ale príjemne vonia. Tento pleťový pánsky poklad kúpite za 29,99 €.

Oslavujete sv. Valentína alebo tento deň tak trochu ignorujete?




Recenzia je sponzorovaná.

1 komentár:

  1. Já tento svátek neslavím. Jo, kdybych měla s kým, tak ho asi slavit budu :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]