Post Page Advertisement [Top]

Kozmetika je voľbou, po ktorom siahame na Vianoce takmer automaticky. A nielen na Vianoce. Je dobré, ak viete, čo obdarovaný používa, aké vône, konzistencie a produkty má rád a možno aj po čom túži, čo by rád vyskúšal. Tento blog však nie je iba o kozmetike a beauty sféra už vôbec nie. Niekto má dokonalý účes takmer bez námahy, inému aj po hodinách trápenia vydrží iba chvíľu. U mňa veľa závisí od toho, aký majú moje vlasy deň. Neverila som tomu, ale je to tak. No pri správnej starostlivosti, pravidelnej návšteve kaderníka aj ten účes vydrží podľa očakávaní. Predstavujem vám mojich elektrických pomocníkov na úpravu vlasov, s ktorými som nadmieru spokojná, pretože viem, že s nimi "to" dám. 

Remington

Predtým, než som si obidva prístroje kúpila som nad nimi veľmi dlho uvažovala a ďakujem kamarátkam, ktoré mi požičali žehličku a kónickú kulmu na vyskúšanie. Aby som vedela, či to dám a aké to bude. Predsa len je to podstatne iné, keď žehličku či kulmu použije kaderníčka a je to WAU aj preto, že ona s týmito prístrojmi, ktoré sú vo vyšších cenových hladinách, vie narábať na profesionálnej úrovni a úplne iné, keď to doma skúšate sama, hlavne ráno, keď sa ponáhľate, napr. do práce. A tak som sa rozhodla pre značku REMINGTON.


Remington Keratin Therapy S8590

Remington Keratin Therapy S8590

Remington Keratin Therapy S8590

Remington Keratin Therapy S8590

Remington Keratin Therapy S8590

Remington Keratin Therapy S8590

V marci 2015, keď som túto žehličku kupovala, ma vyšla na cca 60 €. Som rada, že aj po takmer 4 rokoch je stále v ponuke, hoci za podstatne nižšiu cenu ;-) (aktuálne okolo 45 €). Remington Keratin Therapy S8590 je mojim miláčikom. Nahrieva sa celkom rýchlo na vami zvolenú teplotu. Má dostatočne dlhý elektrický kábel a nesmierne oceňujem praktický obal, v ktorom ju mám odloženú.
Vlasy sú po vyžehlení lesklé, ale čo je podstatnejšie - držia tvar! Keď si sama doma vyfénujem vlasy hoc aj s kefou a sú krásne hladké a rovné, takýto efekt mi vydrží sotva hodinu. Keď som však použila žehličku boli dni, keď som prišla domov s rovnako upravenými vlasmi ako som ráno odchádzala. Viac ako 8 hodín!
Ako na to? Nikdy nežehlite mokré alebo vlhké vlasy a odporúčam použiť termoochranné prípravky na vlasy, ale v opatrnom množstve, aby ste si zas vlasy nezmastili. Vlasy si rozdelíte na časti a žehlíte postupne zdola nahor po malých pramienkoch. 
Vlasy môžete žehličkou aj natáčať, vytvoríte tak jemné vlny - postup je podobný ako pri žehlení, avšak prameň vlasov v žehličke otočíte akoby naopak a prežehľujete. Na internete nájdete množstvo videí
Ak by som sa rozhodovala znova, určite by som siahla po nej alebo po novšej verzii. Zatiaľ však nemám dôvod meniť, funguje perfektne. Vlasy nespáli (samozrejme, pokiaľ prameň v žehličke nedržíte príliš dlho) a ani neničí - avšak nepoužívam ju každý deň. Tak raz-dvakrát týždenne, podľa nálady a chuti :-)



Remington Pearl CI95

Remington Pearl CI95

Remington Pearl CI95

Remington Pearl CI95

Remington Pearl CI95

Minulý rok v lete sme boli na svadbe a ja som sa predtým objednala ku kaderníčke. A pozorovala som ju, ako mi kónickou kulmou vytvára kučery. Trošku som sa jej na to aj popýtala a už vtedy som bola rozhodnutá, že toto je elektro prístroj, ktorý chcem. 
Ale zvládnem to? Predsa len.... Najprv som si postup pozorne pozerala vo videách a potom som išla na to. Je to trošku náročnejšie ako žehlenie vlasov, ale zároveň skvelá posilka na ruky. Občas sa môže stať, že sa popálite, nuž s tým asi treba rátať. V balení nájdete aj ochrannú rukavicu (na tú ruku, s ktorou pridŕžate vlasy) a oceňujem veľmi dlhý kábel - podstatne dlhší ako pri žehličke a už aj ten od žehličky bol dostačujúci. Má iba jedno negatívum - a to je obal. Ja viem, je praktický, ale stále, keď ju tam mám dať, je to mierny boj. 
Už na prvýkrát sa mi podarili celkom fajn kučery, ktoré vyzerali prirodzene, ale hlavne vydržali veľmi dlho. A tak nebolo o čom diskutovať a v máji som si zakúpila Remington Pearl CI95 za menej ako 30 € a približne za túto sumu ju môžete kúpiť aj dnes. Postup je podobný ako pri žehličke. Natáčate postupne po malých pramienkoch, no najlepšie si to pozriete vo videu. 
Výdrž viac ako 8 hodín v takmer pôvodnom stave aj v letných horúčavách ma viac ako nadchla! Nepoužívam ju až tak často ako žehličku, pretože som v poslednej dobe trošku zlenivela a nechce sa mi vstávať o 2 hodiny skôr, aby som si ráno urobila niečo normálne s vlasmi, ale keď je príležitosť, vtedy po nej siaham a oplatí sa. 

Na trhu existuje množstvo značiek a ja netvrdím, že Remington je TOP najlepšia značka na svete. Je však cenovo dostupná a ich prístroje mám vyskúšané a rokmi overené na vlastnej hlave.



Zároveň ak nakúpite na notino.sk medzi 9. - 14. decembrom, môžete sa po vyplnení formulára zapojiť do súťaže, v ktorej môžete získať poukaz v hodnote vami realizovaného nákupu - teda čím viac miniete, tým viac môžete získať!

5 komentárov:

  1. Od této značky mám taky kulmy na vlasy a jsou super :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám takú istú kulmu a som spokojná. Len tá moja lenivosť, že sa mi ju nechce používať častejšie, práve kvôli tomu vstavaniu 😂 a btw ťa tmavá farba ti neskutočne pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku Remington mám nejraději :-) nikdy mě nezklamala.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]