Post Page Advertisement [Top]

Ak by som si mala vybrať základné produkty do makeupovej taštičky, bol by to makeup / BB krém, púder, riasenka, ceruzka na obočie a balzam na pery. V ponuke je však neuveriteľné množstvo riaseniek a ceruziek na obočie. Až také, že je priam nemožné vyskúšať každý jeden produkt ponúkaný na trhu. Ale robím, čo môžem :-D Dosť bolo pokusov o vtipy, späť k téme. V rámci kampane 14 v Oriflame som sa rozhodla zamerať na oči a obočie. A ako to dopadlo sa práve dozviete ;-)


Začnem od zvláčňujúceho gélu na úpravu obočia a mihalníc. Ide o priehľadný gél v balení podobnom riasenke s kefkou, ktorá má dvojité štetinky - dlhšie na mihalničky a kratšie na obočie.






Obsahuje vitamíny a komplex Lash Revive obohatený o biotín a pantenol. Používa sa na čisté (odlíčené) mihalnice a obočie ráno a večer. Funguje ako kondicionér, ale môžete ho brať aj ako predprípravu na líčenie. Chĺpky aj mihalnice obalí, vyživí a posilní. Zaznamenala som o čosi menej vypadaných chĺpkov obočia a rias, no netvrdím, že je za tým na 100 % tento produkt. Každopádne nedráždi oči a za tú cenu - 2,99 € stojí za vyskúšanie.

Pokračovať budeme obojstrannou ceruzkou na obočie, ktorá je v ponuke v 2 odtieňoch (blonde a brown). 






Ceruzka má praktické 2 konce - jeden na zafarbenie obočia a ten druhý na rozjasnenie oblasti okolo obočia. Popravde som sa na ňu veľmi tešila, ale tá bublinka takou istou rýchlosťou aj spľasla. Prvé použitie bolo nadmieru fajn a ceruzka drží na obočí skvelo a má vynikajúcu pigmentáciu. Problém nastal pri jej strúhaní. Radila som sa s vami na fanpage, čo robiť, aké strúhadlo si zaobstarať, pretože som si myslela, že chyba je v strúhadle. Kúpila som si teda nové strúhadlo, ktoré strúha ostatné ceruzky perfektne. Dala som ju na chvíľu (teda v skutočnosti na celú noc) do chladničky, aby sa strúhala lepšie. No ono asi bude fakt chyba v ceruzke, pretože tú časť s rozjasňovačom strúha normálne. Tú časť, ktorá má vykresliť a dofarbiť strúha úlne zle, priam ju zaobľuje a na obočie aspoň ja potrebujem tenší a ostrejší hrot ceruzky, nie široký a tupší. Tu je výsledok niekoľkonásobného snaženia sa o normálne ostrúhanie ceruzky:


Je mi to ľúto, ale na každodenné použitie, keď sa ráno ponáhľam je pre mňa veľmi nepraktická. Keď máte čas vyhrať sa, je možné nad ňou uvažovať, ale za mňa veľmi nie. A za tú cenu - 3,99 € - si nájdete aj kvalitnejšiu ceruzku na obočie. 


Posledným produktom je riasenka No Compromise. Ten názov je perfektný, tá kefka je desivá a nemala som od nej žiadne prehnané očakávania. Hoci ak produkt sľubuje nekompromisný účinok, očakávania by mohli byť namieste.





Uznajte, tá kefka ani nie je kefkou :-) No najviac ma dostal popis, ktorý sľubuje krásny efekt na mihalniciach a odlíčenie iba pomocou teplej vody (!!!). Toto som si prakticky nevedela predstaviť a spočiatku som ju odličovala pomocou micelárnej vody, až som si raz povedala, že to skúsim s tou teplou vodou. A ono to funguje. A funguje to dokonale! Vatové / látkové tampóny alebo kus tkaniny (môžete byť aj eko ;-)) namočte v teplej (nie horúcej, nechcete si spáliť oči predsa) vode a priložte k zatvoreným očiam. Postupujte ako pri odličovaní hocijakým iným očným odličovadlom. A potom už len sledujte ten efekt! Oči nedráždi a voda odstráni spoľahlivo celú riasenku z každej riasy. Jedinou nevýhodou je možno trošku slabší efekt, ktorý je však na denné líčenie celkom fajn; mierne zlepovanie rias a otláčanie na obočie, no inak som NADŠENÁ!!!


Čo by to bolo za recenziu bez fotiek líčenia? Tak teda nech sa páči :-)






iný deň



S výsledným efektom som veru celkom spokojná. Kondicionér (alebo zvláčňujúci gél) môže byť fajn pomocníkom. Ceruzka ma napriek svojej účinnosti sklamala, ale na druhej strane riasenka ma úplne pozitívne šokovala, hlavne tým, že ju môžete odlíčiť teplou vodou :-)

Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

  1. páni, tohle jsem ani nepostřehla ale vypadá fakt dobře

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam vyskúšať, aspoň riasenku určite. Ani po dlhšej dobe nedráždi moej citlivé oči.

      Odstrániť
  2. Nad tou oboustrannou tužkou jsem taky přemýšlela, ale jsem ráda, že jsem si ji neobjednala. Mám sice dvojité strouhátko od Yves Rocher, ale kdoví, jak by se s ním strouhala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám 2 rôzne strúhadlá, lacnejšie aj drahšie a "nevydalo". Škoda ceruzky, lebo nápad je to dobrý. A možno je len môj kus vadný, ktovie.

      Odstrániť
  3. Bohužel mě ani jeden produkt nezaujal. Nepůsobí na mě dobře, ani po vzhledové stránce :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]