Post Page Advertisement [Top]

Dermacol má celkom kvalitné riasenky, s mnohými som bola veľmi spokojná, a tak, keď som dostala zásielku týkajúcu sa filmového festivali v Karlových Varoch, ktorá obsahovala riasenku z kolekcie Mega Lashes, potešila som sa. Nejak podvedome som si povedala, že snáď bude dobrá, pár Mega Lashes som už totiž poskúšala.




Riasenka Mega Lashes Dramatic Look má klasické balenie a typický font písma pre líniu Mega Lashes. Kefka je na prvý pohľad štandardná, milovníčky kratších štetín celkom poteší.


Používam ju už dva mesiace, preto je aj to balenie také... trošku opotrebované :-) Nuž, nie vždy stíham produkt vyfotiť ešte pred prvým použitím... a keď sa do produktu zamilujem, tak je to skôr o jeho pravidelnom používaní... a potom si spomeniem, že nemám foto.



09:00 (interiér, umelé osvetlenie)
18:00 (exteriér, prírodné osvetlenie)



Je celkom zaujímavé, ako podstatne zlepenejšie pôsobí na fotke v interiéri s bleskom robenej pri umelom osvetlení ako na dennom svetle. Nie je to možno vzhľad ako z reklamy na dokonalé mihalnice, avšak v skutočnosti nemá až tak ďaleko k mojej predstave o dokonalom líčení rias.
Akurát trošku zlepuje, ale ten objem a dĺžka, to sa jej musí priznať. Riasy krásne vytočila a predĺžila - tie moje sú naozaj veľmi nevýrazné, takže potešila :-) Mierne sa otláča na vrchné viečko, ale nie je to nič strašné. Pomerne rýchlo schne a je vhodná aj pre citlivejšie oči. Akurát ak to s vrstvami trošku preženiete, môžu tie drobné čiastočky opadať, a keď sa mi dostali do oka, dosť to pálilo (ako pri každej riasenke).

+ dodá riasam dĺžku
+ dodá riasam objem
+ rýchlo schne
+ pri 1-2 vrstvách veľmi nezlepuje

- pri pokuse o vrstvenie zlepuje
- nesúhlasím s názvom Dramatic Look

Záver? Ide o priemernú, resp. možno trošku nadpriemernú riasenku, ktorá však dodá riasam aj objem aj dĺžku. Myslím, že by som neváhala a pokojne po nej siahla znova. Neurobila síce WOW efekt, ktorý z nápisu na obale sľubuje, ani úplne nesklamala, práve naopak. Efekt je celkom potešiteľný.


Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

  1. No mne to príde celkom ako WAU aké to urobilo predĺžené a hustejšie riasy. Ešte som nevidela aby toto niektorá riasenka robila a ani som o nej nepočula. Je naozaj super! ;)

    Blog of Sunflower

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úprimne, mala som aj riasenky, ktoré vytvorili taký efekt, že som si pripadala ako keby som mala mihalničky nejakej bábiky... asi som rozmaznaná :-D

      Odstrániť
  2. Tahle řasenka na mě svým kartáčkem nepůsobí vůbec dobře. Možná je to i tím obalem, který je matný a to je malé peklíčko, pokud produkty mají matné obaly :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým matným obalom súhlasím, línia Mega Lashes má aj krajšie obaly ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]