Post Page Advertisement [Top]

Kvôli zdravotným problémom som mala chvíľku pauzu, resp. som publikovala skôr kratšie a jednoduchšie recenzie, no verím, že postupne to pôjde, pretože mám doma v zásobe niekoľko recenzných lahôdok ;-) Na dnes však ešte tak trošku v skratke, verím, že pochopiteľne ;-)
Zinok je známy svojim protizápalovým účinkom najmä na pleť, a tak často v prípade "krízy" siahame po produktoch s obsahom zinku alebo aj po jeho tabletovej forme. Po prvej zásielke mi prišla ďalšia, síce nečakaná, no avizovaná zásielka od Bingospa s čokoládkami a zinkovou pleťovou maskou. Veľmi ma potešili, keďže takáto maska je celkom vhodná na potreby mojej pleti. A hoci to nebol produkt na recenziu v rámci spolupráce, zaujal ma a rozhodla som sa vám ho predstaviť :-)


Maska je v celkom praktickom balení s pumpičkou. Obsahuje koenzým Q 10, aloe vera, harmanček a ľan. Uľahčuje čistenie pleti od nahromadeného mazu, obnovuje prirodzené pH, sťahuje póry a znižuje zápal.





Aplikujem si ju raz do týždňa, resp. podľa potreby pleti aj raz za dva týždne na prečistenie a odstránenie nadbytočného mazu. Na chrbát ruky vytlačím z pumpičky masku, ktorú následne aplikujem pomocou štetca na tvár. Nechám pôsobiť približne 10 minút a zmývam teplou vodou - najčastejšie vatovým tampónikom namáčaným do teplej vody, ide to rýchlejšie.


Počas pôsobenia cítiť sťahovanie a také príjemné chladenie pleti. Veľmi oceňujem, že nedráždi ani citlivejšiu pleť a po odstránení masky pleť nie je začervenaná, ale príjemne matná. Vždy po zmytí masky aplikujem stabilizačnú pleťovú vodu a sérum / krém na jej hydratáciu.

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]