Post Page Advertisement [Top]

Ja sama rada nakupujem online nielen kvôli tomu, že v našom malom mestečku veľký výber nie je, resp. mám menej času cestovať a behať po obchodoch, ale aj ponuka je pestrejšia a ceny sú často podstatne nižšie ako v kamenných obchodoch. Samozrejme, všetko má svoje výhody a nevýhody. Avšak pokiaľ ide o tohtoročné Vianoce, prevažnú väčšinu darčekov som vybavovala online pomocou rôznych e-shopov. A keďže milujem kozmetiku a všetko s ňou spoločné a tento blog je venovaný najmä jej, prinášam Vám pár tipov na cenovo výhodný nákup, ktorým môžete potešiť nielen svojich najbližších, ale aj seba (a svoju peňaženku). 

Začala by som asi s našimi polovičkami. Myslím, že každého chlapa poteší darčeková sada od značky Bohemia Gifts & Cosmetics. Krásne pivné sety, ktoré obsahujú sprchový gél, šampón a niečo navyše určite potešia nielen na pohľad. Okrem pivných setov môžu vašich milovníkov áut potešiť aj motorizované sety :-) Ak viete, že túžia po nejakom prístroji, pomocou ktorého sa budú môcť starať o svoju briadku, na notino.sk nájdete aj to ;-)





Pokiaľ ide o darček pre ženy, je na vás, či sa rozhodnete obdarovať ich obľúbenou vôňou, pleťovou či telovou kozmetikou alebo budete vyberať z radu dekoratívky. Ja som trošku pri tých dámskych darčekoch kritickejšia ako pri pánskych, tam ma nadchne viacero variantov skoro vždy. No aj z dámskej sekcie je z čoho vyberať. Taký darčekový set s vôňou a niečím navyše - či už ide o telové mliečko, sprcháč alebo pozornosť v podobe taštičky je takmer vždy stávkou na istotu a poteší. Ak viete, že obdarovaná túži mať doma aj niečo zvučnejších značiek, pokojne sa nechajte zlákať na takého Diora, YSL či Chanel. Nevynechajte ani pleťovku, za seba vrelo odporúčam značku Sesderma - v tomto krásnom cenovo výhodnom dvojbalení získate účinné kombo v podobe pleťového krému a séra s vitamínom C, ktoré rieši akné, rozjasnenie pleti a vrásky. Praktická taštička je príjemným bonusom.




Toto je len malý výber z obrovskej ponuky Notino.sk. Toto je zoznam, ktorý by potešil mňa, resp. moju zákonitú polovičku, preto som sa zamerala na týchto 6 produktov. Zbytočne tu nebudem dávať množstvo odkazov a obrázkov, keď si každý vie pozrieť a vyklikať /a na tejto stránke naozaj celkom jednoducho/ to, čo pozná, čo sa mu páči alebo práve to, čo hľadá. Ponuka je naozaj obsiahla! Tak už len klikať a pridávať do košíka ;-)

Predvianočné nákupy sa na webe parfumérie Notino.sk nesú v znamení nadpisu tohto príspevku - Bigger Christmas - Väčšie Vianoce, pretože vďaka skvelým cenám tu dokážete nakúpiť viac, resp. ušetriť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]