Post Page Advertisement [Top]

Keď sa povie Tangle Teezer, väčšina si predstaví buď malú kefu do ruky (a každej kabelky, keďže má fajn kryt na štetiny, alebo väčšiu s rúčkou na doma. Ideálna na rozčesanie akýchkoľvek vlasov a je mojou súčasťou už dlhé roky. No Tangle Teezer, ktorý má pomôcť vyfúkať vlasy, eliminovať elektrizovanie a ešte k tomu všetkému dodať vlasom aj objem a lesk? No tak toto je pre moje jemné vlasy výzva.



Kefa sa nachádza v priehľadnom plastovom obale, z ktorého sa v angličtine dozviete všetko podstatné (pribalený je aj letáčik).







Princíp tejto kefy je založený na otvoroch, drážkach a "štetinách". Mala by zefektívniť účinok rôznych sér, balzamov či masiek, keďže vlasy dokonale prečeše a zároveň aj jemne premasíruje pokožku hlavy. Zároveň sa vlasy, ktoré sa na štetiny namotajú jednoducho odstraňujú kvôli ich rozostupom a tvaru.







Kefa je akurát do ruky. Podľa typu vlasov môže byť rozčesávanie trošku bolestivé, moje jemné vlasy však rozčeše celkom bezbolestne (hoci sa mi občas spraví nejaký ten uzlík). Rozčesávanie suchých vlasov nie je absolútne žiaden problém, táto je však prednostne určená na mokré vlasy.
Doteraz som používala okrúhlu kefu a verte mi, niekedy tie polohy boli pomaly na vykĺbenie ruky. S touto si vlasy len prečesávam a popri tom fénujem (naozaj netuším, či to robím správne, išla som na to intuitívne). Miestami zabolí, miestami vydesí ten chumáč, ktorý ostane na kefe (a ktorý by aj tak vyšiel von s fénovaním a česaním - ten chumáč však nie je vytrhnutý, ale jednoducho "odídte" tak ako aj pri umývaní vlasov), ale toto sú jediné nevýhody.
Nikdy predtým som nemala vlasy tak rýchlo suché a ono im to fakt dodá aj objem! Nie neviem aký úžasný, ale taký pekný, prirodzený. Áno, aj mojim jemným vlasom, ktoré už mesiac padajú ako najaté (už to riešim - Milva, Yves Rocher a prípadne v októbri nasadím aj nejaké vitamíny). Vlasy neelektrizujú (no môžete si povedať, že to docielite aj dobrým kondicionérom alebo balzamom na vlasy) a sú nádherne lesklé. Keď si ešte potom vlasy prežehlím, efekt je doslova krásny, po dlhej dobe som dostávala komplimenty na účes - a to som ich mala rovné, rozpustené :-) Po fénovaní touto kefou a žehlení som si ich nemusela umývať ešte 3 dni, inak zvyknú mastnieť už po druhom dni. 
Ja som veru nadmieru spokojná. Ďakujem parfumérii Elnino za možnosť vyskúšať ju. Uľahčila a neuveriteľne urýchlila fénovanie vlasov. A skvelá správa na záver - túto kefu ideálnu pre polodlhé vlasy si môžete kúpiť v skvelej zľave 40 % len za 6,83 €. 

3 komentáre:

  1. Tak tento kartáč na vlasy by se mi taky líbil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento kartáč vidím úplně poprvé, ani jsem netušila, že značka Tangle Teezer něco takového vyrábí :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada, že ste sa tu dozvedeli niečo nové ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]