Post Page Advertisement [Top]

Ešte koncom zimy organizovali ľudia z Fabulous posedenie pri palacinkách. Mne to však nevychádzalo, keďže som na druhom konci republiky (takmer) a cez pracovný týždeň už vôbec nemôžem z práce odchádzať na akcie. Škoda, no aspoň som si pozrela foto. Aké prekvapenie ma čakalo, keď mi Hanka napísala, že mi niečo pošle a balíček bol teda obrovským prekvapením. Okrem iného (foto na instagrame) sa v ňom nachádzala aj darčeková sada od Mary Kay, ktorú som začala používať len nedávno. Už teraz však prezradím, že vonia úžasne a ak máte radi jemný nádych ovocia v kozmetike, toto bude niečo aj pre vás ;-)

Sada udrie do očí na prvý pohľad svojim skvostným balením. Kombinácia zelenej a červenej nemusí byť vždy vianočná, ale aj svieža jarno/letná.






V balení sa nachádza menšia verzia telového mlieka (73 ml) a balzam na pery (8 g), oba nádherne prevoňané jablkom a hruškou.


Telové mliečko je tekutejšie, ale rýchlo sa vstrebe do pokožky. Keďže som spotrebovala krém na ruky a chcela som vyskúšať túto sadu, položila som si ho na nočný stolík práve s týmto úmyslom. Na prvé použitie sa mi zdalo veľmi tekuté a hneď som si pomyslela, že toto moje suché ruky určite nevyživí dostatočne. Bola som však veľmi milo prekvapená, že mojej pokožke stačí a vyhovuje. Ešte ráno po zobudení cítim jemnú vôňu jablka a hrušky, čo je celkom príjemné ;-) Vôňa však nie je natoľko intenzívna, že by mi vadila v noci počas spánku (pri niektorých produktoch sa mi to stávalo).




Oceňujem, že tento balzam na pery nie je vysúvací, ale vytláčací. Takéto typy mi vyhovujú o čosi viac a mám pocit, že sú trošičku hygienickejšie. Stačí trošičku a máte vystarané o ochranu pier na pár hodín (alebo kým sa nenajete či nenapijete). Vonia trošku intenzívnejšie ako telové mlieko, no stále je to príjemná vôňa, ktorá neprekáža. O pery sa stará celkom dobre, nepôsobí lepkavo a ani po ňom neostáva biela vrstva na perách. Jednoducho príjemný balzam na pery vhodný do každej kabelky ;-)







Z celej kolekcie som bola nadšená, až kým som negúglila a nezistila cenu - takmer 35 € sa mi zdá prehnaných. Ok, viem, že Mary Kay je trošku drahšia a zrejme aj kvalitnejšia kozmetika (sama som skúšala pár produktov a bola som celkom spokojná), no za mini verziu telového mlieka a balzamu na pery, ktoré sa mi zdajú celkom obyčajné, je táto suma vysoká. Produkty sú z limitovanej edície a momentálne už nie sú k dispozícii.

3 komentáre:

  1. Tá vôňa musí byť skvelá, osobne vôňu jablka a hrušky milujem :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež ich mám doma, a ten balzámik je super :) hlavne vôňa je božská :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]