Post Page Advertisement [Top]

Nie, nezabudla som ho používať.. zabudla som po spotrebovaní dopísať rozrobenú recenziu. Takže sa, prosím, nezľaknite toho, že dátum expirácie na produkte je minulý rok v septembri, produkt už dávno nemám, spotrebovala som ho takto pred rokom. Takisto ho v tomto balení nenájdete, pretože je už iné, ale o tom neskôr ;-) Slovenské značky kozmetiky čím ďalej tým viac bodujú a vrývajú sa do mysle zákazníkov. Inak to nie je ani v prípade Dulcie, od ktorej milujem ikonickú zinkovú mastičku  a hojivý gél s aloe vera (ktoré tiež zmenili obal, ako asi všetky ich produkty).



Tento krém som kupovala v e-shope BioBeauty pred 2 rokmi, koncom októbra 2015 a jeho pôvodná cena bola 7,90 €.






Nie som milovník kávy, skôr ju považujem za nutné zlo :-D Preferujem kávoviny ako caffe latte, cappuccino a podobné ;-) Tento krém ma však svojou vôňou doslova opantal. Nevyvolal vo mne chuť na kávu, ale skôr takú tú arómu ako môžete vidieť v niektorých reklamách na kávu (ktorú ja vôbec takto necítim).
Krém je príjemný, dobre sa vstrebával a hlavne - účinkoval. Nočné krémy zatiaľ cez deň nepoužívam, skôr na noc a tento bol špeciálne určený na noc. Obsahoval čosi ako zrniečka a bála som sa, že práve vďaka nim bude pôsobiť mierne pílingovo, vôbec to tak nebolo. Zrniečka sa rozpustili a príjemne masírovali pokožku očného okolia. Zároveň podporuje jej prekrvenie a výsledky sú viditeľné už po niekoľkých dňoch. Pokožka je pružnejšia, hydratovanejšia a prípadné opuchy alebo tmavé kruhy nevýraznejšie. Tak ako aj zinková mastička je tento krém malý zázrak na očné okolie a podľa reakcií, ktoré som našla na nete nie som ani zďaleka jediná s týmto názorom.
Toto balenie však napriek svojej rozkošnosti malo isté muchy. Tou najväčšou bol prístup k celému produktu. Vždy som opatrnejšia, keď vidím, že jednoduchým otvorením sa môžem dostať k celému obsahu a nevhodnou aplikáciou ho ľahko znehodnotiť. Samozrejme, sme opatrné nielen kvôli krému ale aj kvôli sebe. Toto balenie malo 10 ml.
Inovácia Dulcie ma veľmi potešila, a keď spotrebujem súčasný očný krém od Frais Monde, vyskúšam tento v novom balení. Je totiž s pumpičkou a má 15 g, približne za 11,90 €.

3 komentáre:

  1. Na tento krém čítam samé pozitívne reakcie. Moja zásoba očných krémov sa našťastie už zmenšuje, takže ho isto najbližšie kúpim a skúsim.
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem ho měla ve vzorečku a za mě to bylo překvapivě dost dobré! Jejich nové balení s pumpičkou se mi rozhodně líbí daleko víc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vynovenie balenia špeciálne pri tomto kréme ma potešilo a dúfam, že aj obsah ostal rovnako nezmenený ;-) Nečudujem sa, že sú naň samé pozitíva ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]