Post Page Advertisement [Top]

Ak ma pamäť neklame, tak čistiaci pleťový gél s prírodnými zložkami som ešte dosiaľ nemala a tento vyzeral maximálne zaujímavo, dokonca vhodný na každý typ pleti, a tak som dlho neváhala. Tretinka je už spotrebovaná, a tak si myslím, že je celkom vhodný čas na recenziu.

Obal napovie veľa podstatného o zložení - obsahuje bio mätu, morskú soľ a tiež ani parabény, SLS, silikóny, umelé farbivá, chemické vône a konzervanty. Disponuje certifikátom NaTrue, ktorý zaručuje netestovanie na zvieratách, šetrné spracovanie, výrobu ohľaduplnú voči prírode a prírodné zložky.



Po otvorení ma hneď upútala vôňa - naozaj cítiť mätu, trošku morskej soli a náznak citrusu. Gélik je tekutší ako som čakala, tak pozor na to, aj pri položení nabok začne vytekať, no nie je to nič drastické ;-)


Na pokožku pôsobí jemne, nedráždi ju, pomaly ani necítiť, že nejaký čistiaci gél aplikujeme, ale pleť vyčistí celkom dobre. Nepodráždil ju, žiadne začervenanie nehrozilo. Taktiež nebola vysušená, ale ani mastná. Jednoducho bola presne ako gél sľubuje - vyvážená a svieža. Vďaka šetrnému pôsobeniu na pleť ho pokojne a s čistým svedomím môžete používať dvakrát denne, pri niektorých géloch sa mi zdalo, že pri používaní ráno a večer pleť vysušovali.
Prvý šok som dostala, keď som videla cenu - 95 Kč! Pri produktoch, ktoré majú certifikát a nápis Bio, prírodné a pod. je nejak vyššia šanca, že zaťažia aj peňaženku trošku viac ako by sme očakávali. Ten druhý prišiel, keď som produkt začala pravidelne používať po tom, čo som spotrebovala čistiaci pleťový gél Ziaja Med. Odporúčam na každý jeden typ pleti pre dôkladné, ale šetrné vyčistenie (prednostne pre suchú, citlivú, normálnu a zmiešanú pleť, mastnej a problematickej možno stačiť nebude).

Ďakujem za zaslanie produktu na testovanie firme Stibio.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]