Post Page Advertisement [Top]

Keď som bola ešte v novembri v košickom Auparku, neodolala som a vošla som aj do predajne Ziaja pre Teba. Okrem iných potrebností som si nechala poradiť aj s výberom pleťovej masky. Moja pleť totiž miestami akoby nevedela, čo chce (nie je náhodou ženská???). Raz je mastnejšia, potom suchšia, jednoducho dokonalý zmiešaný typ. V ostatnej dobe už však nie je až taká mastná a akoby sa z nej stávala skôr normálna-zmiešaná, ale problematická a citlivá. No a keďže ma potrápili aj rozšírené póry rozhodla som sa pre tieto dve pleťové masky, z ktorých každá stála okolo 0,75 €.

Obe masky sú v praktickom 7 ml balení, ktoré vojde aj do tej najmenšej panelákovej kúpeľne :-) Jedno balenie vystačí na dve použitia.


Masky sa odporúča používať minimálne raz týždenne. Myslím, že je zbytočné používať ich častejšie, no ak má vaša pleť tú potrebu, pokojne. Určite však nie každý deň :-) Tak 2x týždenne je maximum, povedala by som.


Kaolínová čistiaco-sťahujúca maska so zinkom (kolekcia Olive Leaf) je tekutejšia, najprv len jemne biela, no kým schne, vytvorí na tvári úplne bielu farebnú stopu. Je príjemne prevoňaná olivami. Po cca 10 minútach je už tuhá a pleť je úplne stiahnutá. Nenechala som ju na pleti dlhšie ako bolo treba, už aj tých 15 minút, čo som ju nechala pôsobiť po prvýkrát sa mi zdalo veľa, pretože začala trošku štípať. Po druhom, 10 minútovom použití už neštípala, avšak pleť bola suchšia - aj tie miesta, ktoré boli predtým mastnejšie; napätá a trošku podráždená. Ihneď po použití pleť nakrémujte výživným krémom, pleť sa dostane do rovnováhy. Póry stiahla spoľahlivo, no kvôli podráždeniu a vysušeniu viem, že po nej už nesiahnem.

Pleťová maska čistiaca so sivou hlinkou je hustejšia a vyzerá ako klasická bahenná maska a má aj takú bahenno-hlinkovú vôňu. Nechala som ju pôsobiť 15 minút a nič negatívne sa nedialo. Bolo cítiť, že pleť sťahuje, ale zároveň nedráždi a doslova, ako je napísané na štítku - upokojuje a trošku aj regeneruje. Mám rada bahenné masky a som rada, že práve táto mojej pleti sadla celkom dobre. Pleť bola po použití matnejšia, ale nie suchá, póry stiahnuté, ale nie príliš - jednoducho, dostala mi tvár pekne do rovnováhy. Táto ešte určite skončí v mojom košíku.

Obe masky majú približne rovnaký čas pôsobenia 10 - 15 minút, no povedala by som, že aj tých 10 pokojne stačí. Dlhšie ju však na pleti nenechávajte, neznásobí sa jej účinok. Po uplynutí doby pôsobenia som masku odstraňovala pomocou navlhčeného vatového tampónu.

Som veľmi vďačná za rady personálu, samej by mi trvalo trošku dlhšie, kým by som si našla vhodnú masku a slečna/pani asistentka predajne mi vrelo odporúčala práve tú čistiacu so sivou hlinkou, s ktorou som veľmi spokojná :-) Ak máte zmiešaný typ pleti so sklonom k akné a navyše je vaša pleť citlivá, mohla by to byť vhodná voľba aj pre vás.

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]