Post Page Advertisement [Top]

Náplasti na nos sú taká moja mierna úchylka :-) Uvedomujem si, že nevyčistia úplne do hĺbky, no istú nečistotu odstránia, a keď ste doma a vykonávate nejakú činnosť, pohodlne pôsobia počas toho. Keď som si naposledy z cosmetic-love.com vyberala produkty do košíka, zastavila som sa aj pri tejto sade. Presvedčil ma popis a aj hodnotenia, a tak som dlho neváhala a vybrala rovno 5 balení v akcii Buy More Save More, ktorú na tejto stránke mávajú pomerne často.

Tento set je trošku iný ako všetky náplasti na nos, ktoré som dosiaľ skúšala. Balenie je totiž kompletné - obsahuje presne 3 kroky, ktoré potrebujete k zdravým a čistým pórom pri použití náplastí (samozrejme, že zdravé a čisté póry si vyžadujú komplexnú starostlivosť).



Keď 3 kroky, tak 3 kroky :-) Všetky sú oddeliteľné podľa potreby. Postupovala som presne podľa návodu:





Nos tesne pred použitím sady:



Krok č. 1 otvorenie pórov trvá od 15 do 20 minút. Na vyčistenú pleť nanesiete navlhčený obrúsok zo žltého vrecúška. Počas pôsobenia naozaj cítiť, že s nosom sa niečo deje a po odstránení bola nečistota z pórov, aj tá predtým voľným okom neviditeľná, vytiahnutá na povrch, pripravené na "odlepenie" krokom č. 2.




Krok č. 2 vyťahovanie nečistôt všetci poznáme z rôznych náplastí dostupných aj v bežných kamenných drogériách. Pokožku nosa a jeho okolia poriadne navlhčíme, predošlú časť z nosa neumývame. Odlepíme náplasť z fólie a aplikujeme na nos. Necháme pôsobiť 10 - 15 minút a potom jemne a najmä pomaly odstránime odlepovaním od kraja. 




Krok č. 3 uzatváranie pórov je pri ich čistení veľmi dôležitý a v žiadnom prípade by sa nemal vynechávať. Otvorené póry sú totiž náchylnejšie, a čím ste si chceli pomôcť si môžete ľahko uškodiť. Posledný balíček obsahoval taktiež vlhčený "obrúsok", ktorý necháte pôsobiť najkratšie - iba 5-10 minút.



A hotovo :-)



Takéto čistenie pórov na nose je:
  • časovo trošku náročnejšie - dokopy máte všetky 3 náplasti na nose od 30 do 45 minút
  • je však kompletné, nepotrebujete nič navyše na otváranie a uzatváranie pórov
  • sprevádzané príjemne sladkou jahodovou vôňou pripomínajúcou detské žuvačky
  • po pár baleniach a pár čisteniach zatiaľ bez negatív - bez podráždenia
  • cenovo prijateľné (vzhľadom na všetky 3 kroky, samostatné náplasti na odstraňovanie čiernych bodiek by v takejto cene boli veľmi drahé) - v akcii som kupovala 5 balení, pričom ma 1 vyšlo na cca 2,30 €
  • ako bonus rozkošné balenie
Všimla som si, že krok 2 mi vytiahol celkom dosť nečistôt z nosa, hoci určite nie všetky. Vďaka kroku 1 a kroku 3 však pokožka nosa nebola podráždená, neostalo na nej zvyškové lepidlo, ktoré sa miestami odstraňuje naozaj ťažko a s produktom som naozaj spokojná, hoci si ho viem predstaviť aj bez vône, resp. v inom variante.

7 komentárov:

  1. Zajímavé, značku Tony Moly je pro mě zatím nepoznaná ale už se rok chystám na jejich vajíčko :-) , tak doufám že o vánocích se ho dočkám.
    Já s náplastmi na nos nemám zkušenost.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od tony moly dostanu pár věcí k Vánocům. :) O téhle masce ale asi taky začnu přemýšlet. :D
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa je táto značka novinka, tak potom som zvedavá, čo dostaneš na Vianoce, aby som sa mohla inšpirovať ;-)

      Odstrániť
  3. Já už jsem pár těhle balíčků vyzkoušela od jiných korejských značek a žádný mě bohužel nenadchnul, skoro nic mi to nevytáhlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. raz som mala tiež jednu kórejskú sadu a nevytiahla nič, tak to je určite ako s tými európskymi - niektoré fungujú, iné menej a ďalšie zas vôbec

      Odstrániť
  4. Vyhrala som u Katky v giveaway. Musim povedat ze zatial najlepsia maska na nos aku som mala doteraz. Upratovala som popri tom, tak mi ani neprislo, ze mam nieco na tvari okolo 45 min. Po prvom kroku bolo viditelne ako je necistota vytiahnuta z porov. Vdaka trom krokom moja pokozka nebola podrazdena a ani som tam nemala kusky lepidla. Urcite sa po nej poobzeram :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]