Post Page Advertisement [Top]

V zásielke od plumeria.sk spred 4 mesiacov som okrem pleťového séra a pleťovej vody s aloe mala aj jeden pleťový krém. Tomu však trvalo trošku dlhšie, kým som dokázala spozorovať jeho účinky a spočiatku s ním moja pleť aj bojovala. Ako to celé dopadlo sa dozviete v dnešnej recenzii.

Nebyť tejto stránky, nikdy (alebo aspoň nie tak skoro) by som sa nedozvedela o značkách Sventia, Dzintars a nemecká SensiSana. Práve kolekcia Kalmus je určená na unavenú a nečistú pleť.
Obsahuje puškvorec - rastlinku pri vodách, ktorá sa už od stredoveku pre svoje hojivé vlastnosti používala na rany, detoxikáciu a zlepšenie trávenia. Avokádový olej hrá zase významnú úlohu pri zlepšovaní elasticity kože. Borákový olej pôsobí proti jej suchosti a hydrolát ruže má antiseptické, protizápalové a zvlhčujúce vlastnosti. 




Konkrétne tento krémik obsahuje: voda, avokádový olej, vosk vlny, včelí vosk, kakaové maslo, extrakt puškvorca, hydrolát ruže, vitamín E, pravé esenciálne oleje.




Po otvorení škatuľky sa dostanete k podstate. Krémik vyzerá naozaj nenápadne. Biele plastové balenie však v sebe ukrýva poklad.





Prvé použitia boli rozpačité. Krém sa mi zdal príliš hustý a veľmi pomaly sa vstrebával do pleti. Od leta sa moja pleť zbláznila a mám akné ako v puberte, preto som hľadala rôzne spôsoby (miestami až zúfalo). Po týždni s týmto krémom som to chcela vzdať. Zdalo sa mi, že moju pleť premasťuje až príliš, akné nemizlo, ale ani sa nezhoršovalo. No pokračovala som až som spotrebovala polovicu balenia.


ten čierny fliačik je pozostatok ochranného papierika


Krém používam výhradne večer na noc, keď pleť dokáže vsať všetky potrebné výživné látky. Na deň by mi bol aj tak ťažký a obľúbila som si sérum Sventia. Aj keď ho aplikujem málo, jeho sila je značná. Trošku ma hnevá, že sa mi pri nesprávnom pohybe hlavy lepia vlasy na tvár, to je však asi všetko. Stačí máličko a aplikujete ho na celú tvár. Rozotiera sa ťažšie a pomalšie sa vstrebáva do pleti, preto trpezlivosť. Za tie 3 mesiace, čo ho denne /skôr nočne/ používam sa mi však nestalo, aby som sa ráno zobudila s mastnou tvárou (čoho som sa v prvý týždeň dosť obávala). Práve naopak. Pleť je svieža, hydratovaná, akné sa mi lieči rýchlejšie (a klop klop je ho o čosi menej, ale to bude kombináciou pleťovky a Aknea od Cannaderm) a čo je netypické pre toto ročné obdobie - nie je sivastá a nepôsobí unaveným, vystresovaným dojmom (hoci ja sa tak zaručene miestami cítim). Krém nemá výraznejšiu vôňu, a tak na pleti nevadí. Taktiež ju nezaťažuje a neupcháva póry.
Prekvapivo (keďže spočiatku to tak nevyzeralo) som našla ďalší prírodný pleťový krém, ktorý sadol mojej zmiešanej pleti so sklonom k akné a v tomto ročnom období je pre ňu dokonalosťou. Jeho cena je vyššia (31 €), no myslím si, že v prípade tejto značky by šlo o dobre investované peniaze.

Za poskytnutie produktu ďakujem Plumeria.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]