Post Page Advertisement [Top]

Vianočné reklamy sú už tu, tak prečo si nenapísať zoznam želaní? V predvianočnom čase má mnoho ľudí tendenciu viac míňať a kupovať rôzne dary. V tomto príspevku budem skôr sebecká a prezradím, čo by potešilo mňa. Viem, že mnoho z týchto vecí si reálne nekúpim, odkedy máme na krku okrem hypotéky aj leasing vo všeobecnosti poriadne premýšľam nad tým, čo kúpiť a bez čoho prežijem - ako väčšina slovenských domácností. Takže toto sú moje sny, pri ktorých si poviem - áno, tak toto by som chcela. A možno práve týmto zoznamom inšpirujem niekoho k nákupu darčekov ;-)

ZDROJ

Odkedy som mala tú česť vyskúšať púder Zuii v odtieni Creme, som z tejto značky značne unesená. Keď som videla ponuku kompletného balenia produktov na celé líčenie, začali mi doslova tiecť sliny a zrýchlil sa mi tep. Potom som sa trošku schladila pri pohľade na cenu, no čo iné sa dalo očakávať? Je to kvalitná a prírodná kozmetika, ktorá si drží svoju cenu. No aj tak, mať kompletné prírodné líčenie za cca 140 € (3 790 Kč)? Nie zlé. Snáď našetrím ;-)



Sada obsahuje:
* Bio certifikovaná podkladová báze pod make-up 30ml (785 Kč / 29 €)

* Bio certifikovaný hydratační Flora make-up - Natural Ivory 30ml (1045 Kč / 39 €)

* Bio pudr - Creme (920 Kč / 34 €)
* Bio certifikovaná tvářenka Flora Blush - Melon (630 Kč / 23 €)
* Bio certifikovaná tužka na oči Zuii - Black (345 Kč / 13 €)
* Bio řasenka MAXI prodlužující - Granite (černá) (545 Kč / 20 €)
* Bio certifikovaná tužka na rty Zuii - Nude (345 Kč / 13 €)
* Bio rtěnka Sheer s bambuckým máslem - Mish (685 Kč / 25 €)


Samostatne by tieto produkty vyšli na 5300 Kč / 196 €, takže set sa určite oplatí. Dokonca s týmto zľavovým kódom ušetríte ešte 30 % z ceny sady, a tak sada vyjde na necelých 100 €. Platí na prvých 400 objednávok (neviem, koľko sád už bolo objednaných, určite to treba skúsiť).
Nevýhodou sady je, že je pevne stanovená - výrobky ani odtiene si nemôžete meniť, no myslím, že je robená celkom vhodne :-) Ak nie ste bleduľka, možno vám bude vyhovovať sada MEDIUM alebo DARK, ktoré pozostávajú z rovnakých produktov, len v iných odtieňoch.


2. Oválne štetce Makeup Revolution Precision - kontúrovacie štetce a štetce na oči

Tento typ štetcov len nedávno valcoval internetom. Boli asi všade - youtube, blogy a všemožné stránky. Ako správna maniačka som znova zaslintala, no presvedčila ma až recenzia známej českej blogerky I love makeup. Zatiaľ som úplne nepodľahla, aj keď ma láka vyskúšať také krátke a husté štetinky a to zapracovanie produktov nimi. Na oficiálnom slovenskom e-shope vychádzajú obe sady dohromady 52,75 € a získate za ne 6 štetcov.



Na oficiálnej britskej stránke si môžete objednať kompletnú sadu týchto štetcov a získate 8 štetcov za 63 € a bez poštovného!!! (sada je momentálne nedostupná, ale verím, že tento stav sa zmení / štandardné poštovné je pri objednávke zo stránky www.tambeauty.com nad 60 € zadarmo)


Síce sa mi ten najväčší zdá až priveľký, no sada je jednoducho krásna. Ak by som už nemala doma dosť štetcov, asi by som ju už doma mala. No len pred polrokom som si doojbednávala nové od Zoeva z kolekcie Rose Golden, a tak tieto si na mňa ešte možno počkajú. A možno nie, ktovie ;-) Okrem tejto sady štetcov nájdete na stránke tambeauty.com aj mnoho nádherných vianočných setov za zvýhodnené ceny :-)

3. Šperky Petra Toth

Už dlho snívam o originálnom kúsku z jej kolekcie a verím, že sa mi to raz podarí dosiahnuť (minimálne manželovi prízvukujem, že by sa už znova patrilo, aby daroval ďalší šperk - som skôr náušnicový typ). Jej kolekcia je nádherná, každá jedna a vždy sa tam nájde minimálne jeden kúsok, ktorý mi láme srdce. No načo viac slov, myslím, že pár obrázkov hovorí za všetko ;-)

Darčekový balíček Rose Gold (440 €)



Náušnice Farebné srdcia (180 €)

Možno som sa nejako posunula. Už neodpadávam pri značkách ako Chanel, Dior či Urban Decay, hoci viem, že sú to ikonické a kvalitné produkty, nepotrebujem ich mať doma milión a pritom nestíhať použiť alebo si ich kvôli cene nezmyselne šetriť a neužiť si ich. Tieto tri sú moje nesplnené sníčky a viem, že vďaka ich cene (hlavne bod 1 a 3) ich tak skoro mať nebudem, no človek nikdy nevie ;-)

8 komentárov:

  1. Jak tak na to koukám líbilo by se mi vše, nejvíce teda ty šperky. Po designové stránce jsou opravdu nádherné. Já bych toho chtěla také moc ale vždy rozvažuji zda to potřebuji a obejdu se bez toho. Každopádně je tenhle článek skvělý tip na dárky. Dárek stačí jeden, dva pořádné a ne deset blbostí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár! :-) Súhlasím, s darčekmi to netreba preháňať ;-)

      Odstrániť
  2. Ty oválné štětce bych chtěla taky :).
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja tiež plánujem vydať whishlist kde mám všetky "tajné"sny, ktoré sú moc drahé ale možno jedného dňa budú moje :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si to takto hovorím - možno jedného pekného dňa :-) A keď nie, mám aspoň o čom snívať ;-)

      Odstrániť
  4. Štětec je super, já myslela, že to bude blbina a nepraktické, ale je moc fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár ;-) Keď som ich uvidela po prvýkrát na instagrame britskej makeuprevolution, zdali sa mi rozkošné, ale nevedela som si predstaviť ich praktické použitie.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]