Post Page Advertisement [Top]

Keď prekročíte istú vekovú hranicu, začnú sa na vás lepiť reklamy na výrobky vhodné práve pre vás. S vyšším vekom to logicky bývajú hlavne produkty Antiage. Nemám potrebu kupovať si lupu a hľadať vrásky a takisto nemám potrebu veriť krémom proti vráskam. No rozhodla som sa niečo predsa len vyskúšať. Dva produkty Timewise od Mary Kay, ktoré mi podsunula na návšteve Evka. Rad Timewise je prednostne určený pre ženy vo veku 25-44 - teda pre prvé príznaky vrások až po hlbšie vrásky.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kozmetika Mary Kay má jednu obrovskú nevýhodu. Cena. Fakt dať 10 € za lak na nechty, to si môžem rovno priplatiť a kúpiť Chanel (čo by som neurobila:-D) a kvalitou neodskočia od L´Oréal za 4 € prípadne Rimmel za 2 €. 
Aký je čistiaci gél 3 v 1?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čistiaci gél je určený na mastnú a zmiešanú pleť. Po použití je pleť hladká a jemnučká. Odporúčajú používať 2x denne - ráno a večer. Gél je v 127 g balení a stojí 30,50 €
Druhým produktom je regeneračné sérum s obsahom vitamínu C.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kúra sa predáva v 4 ampulkách po 7,5 ml, ja som skúšala jednu ampulku. Na čo je toto sérum dobré?
Sérum hydratuje pleť, zvyšuje jej pružnosť a vypína ju. Redukuje viditeľnosť vrások. Regeneračné sérum +C pôsobí ako katalyzátor, ktorý viditeľne rozžiari, obnoví a oživí vzhľad pleti. Obsahuje patentovaný komplex rastlinných výťažkov a zložky, ktoré pomáhajú brániť rozkladu kolagénu. Inovatívne balenie uchováva obsah prípravku bez prístupu vzduchu, a vďaka tomu zostáva sérum účinné po celú dobu užívania. Na suchú až mastnú pokožku. Nemastné. Neparfumované. Nekomedogénne.
Výsledky spotrebiteľských testov *:89 % žien zaznamenalo pevnejší a pružnejší vzhľad pleti86 % žien malo po použití vypnutú pleť79 % žien zaznamenalo omladenie pleti90 % žien potvrdilo zlepšenie vzhľadu pleti* priemerné výsledky pri pravidelnom používaní za 2 týždne
Jedno balenie mi vydržalo na 2 týždne. Neviem, či som si ho dávala málo alebo čo :-D keďže na stránke píšu, že jedna ampulka vydrží 7 dní pri používaní ráno a večer. Ja som si ho dokonca dávala ešte aj na krk :-D Môžem potvrdiť, že je nekomedónne a nemastné, nakoľko som za celú dobu používania týchto prípravkov nezbadala žiadne zvýšené akné či premastenú pleť. Takisto mi nespôsobil alergickú reakciu. Nezaznamenala som žiadne omladenie pleti, to by bolo potrebné skúšať na staršej vzorke, no pleť vyzerá jasnejšie, ale nie mastnejšie. Aj niektoré hviezdičky prisahajú na séra s obsahom vitamínu C, prípadne si dávajú robiť na mieru čisté céčko na pleť, takže v tom niečo bude :-)
Celé balenie 4 ampuliek stojí 64,50 €.

Okrem ceny mi prekážala trošku zvláštna vôňa. Kozmetika nie je parfumovaná, ale tá vôňa je fakt.. divná a jedinečná pre celý rad MK, keďže aj báza, ktorú som skúšala asi pred 2 rokmi mala rovnakú vôňu. Trošku potrvá, kým si na ňu človek zvykne, ale dá sa to zniesť, nie je to nič odpudzujúce alebo žalúdokprevracajúce.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Čo sa týka čistiaceho gélu, ostanem verná svojej Bioderme Sébium. Sérum však stojí za vyskúšanie, aj keď tá cena značne odrádza od kúpy.

Skúšali ste niektorý produkt z rady Timewise?

7 komentárov:

  1. Je pravda, že ač mě kosmetika Mary Kay láká, tak cena mě bohužel odrazuje :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. pro info, jak kupovat kosmetiku za příznivější ceny, mi pište na email simonakuc@centrum.cz

      Odstrániť
  3. tak dekorativka je draha-to velmi neriesim, lebo to clovek nemusi mat silou mocou od mary, ale produkty na starostlivost o plet az tak nie...mylslim tym beznu starostlivost, sera su uz doplnkova :D a ako uz mozete vidiet z clanku, tak balenia su velke, vydrzia dlho a fakt vidno efekt po pouziti...kto by chcel skusit zadarmo mary kay vyrobky na vlastnej koži, ozvyte sa na mail info@bellafoto.sk ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne ako píše evka, dekoratívku a teda najmä také veci ako laky na nechty nemusia byť drahé, to si dala zlý príklad. ale napr makeup majú perfektný a stojí 17 euro a to sa už vyrovná makeupu od la roche posay a kvalitou sú oba niekde úplne inde ako lacnejšie produkty a nie sú zas tak drahé na kvalitný makeup. takisto pleťovka, alebo starostlivosť o telo mi už drahá nepríde, vzhľadom na to, že ti všade garantujú, že to vydrží pol roka používania, lebo stačia malinké množstvá zo všetkého. taká mikrodermabrázia + sérum na pleť sú luxusné produkty, aj sada satin hands, to má neskutočný efekt!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já jsem spokojená a serum +C je až od 40 let

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]