Post Page Advertisement [Top]

Ako vďaku za pozitívne recenzie mi zo Zoevy začiatkom januára poslali na otestovanie dva produkty podľa výberu. Môj prvý výber bol jasný. Chcela som vyskúšať podkladovú bázu pod očné tiene, na ktorú som čítala samú chválu. Je to už moja tretia podkladovú báza pod očné tiene. Mala som elf bázu, bola skvelá, tiene držali, ale po mesiaci nepoužívania vyschla, takže som ju vyhodila. No a v závere článku bude krátke porovnanie báz Zoeva a Avon! :-) Poďme však najprv k Zoeve :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Báza bola zabalená v škatuľke, no ešte predtým otvorením malý detail na škatuľku.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tie z vás, pre ktoré je kľúčové zloženie si určite všimli, že obsahuje parabény. Takže ak uprednostňujete kozmetiku bez parabénov, toto nebude veľmi pre vás.
Zoeva má však v ponuke aj iné podkladové bázy pod očné tiene, ktoré neobsahujú parabény.
Samotná báza je v plastovom kelímku a má takú žltkastú farbu. Konzistenciou je skôr mastnejšia, možno ju rozotrieť dostratena.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Najdôležitejšou funkciou bázy je výdrž a sýtosť očných tieňov. Spĺňa túto podmienku?
TEST 1: BEZ BÁZY
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NANESENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Použila som žlté minerálne očné tiene id BareMinerals. Spočiatku to bolo fajn, po celom dni ich takmer nevidieť.

TEST 2: S BÁZOU
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
S bázou to bolo iné. Tiene na očiach pekne držali :-) Môžem doložiť aj foto z plesu, kde som tiež použila túto bázu a líčenie vydržalo až do rána! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NALÍČENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO PRETANCOVANEJ NOCI :-)
Myslím, že najmä posledné dve fotky hovoria v prospech bázy a dokazujú jej funkčnosť :-) Takéto líčenie sa odličuje ľahučko klasickou micelárkou Sensibio, ktorú používam vždy :-)

Porovnanie báz
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Nanesené na ruke - ako vidíte, Zoeva je skôr dožlta, Avon je skôr ako mejkap, jemne doružova.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tesne po nanesení tieňov - tiene BareMinerals sú dostatočne pigmentované aj bez bázy, no na fotke jasne vidieť, že najintenzívnejšia farba je práve pri Zoeva podklade.
Tiež som vykonala aj test koľko takto nanesené tieniky vydržia. Silno (naozaj dosť silno) som šúchala papierovú vreckovku o namaľované miesta a čo z toho vzniklo?

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na mieste bez podkladu je len trošičku badateľný tienik. Pri Avone je to lepšie, no najviditeľnejšia farba je znova pri báze od Zoeva.
Aby sme predišli špekuláciám, že ide o svetlý tieň, rovnaký test som vykonala aj so sivým tieňom od Dermacolu.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aj pri tomto tmavom tieni vidno, že najintenzívnejší odtieň poskytuje práve Zoeva podklad, dokonca aj pri šúchaní najviac farby ostalo pri Zoeve.
Jednoznačným víťazom testu je ZOEVA báza. Avon je však tiež veľmi dobrý podklad :-)

V tomto príspevku je pomerne veľa fotiek, trošku menej textu. Jednoducho si myslím, že fotka niekedy povie viac ako sto slov :-) A tu to takto platí niekoľkonásobne! :-) Bázu si môžete kúpiť v e-shope Zoeva za 5,80 €.

Týmto testom som sama sebe potvrdila, že nielen štetce, ale aj iné produkty od Zoeva zrejme budú skvelé. Chystám sa vyskúšať ešte linku, ktorú mi poslali a tiež si plánujem aj čosi nakúpiť ;-)





6 komentárov:

  1. Ty oči ! Ty máš tak krásné oči že ti je uplně závidím ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokážes si krásne líčiť oči! a touto recenziou si presvedčila mňa, no pred 2 dňami som otvorila Too faced, takže chvíľu vydržím aj s ňou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som bázy pod tiene i mejkap prestala používať, ale teraz si ma inšpirovala, aby som aspoň tú pod tiene vybrala a z času na čas použila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já používám bázi Artdeco a jsem s ní spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]