Post Page Advertisement [Top]

Už keď som dávno dávno videla magnetický lak v Essence, zaujalo ma to. Odradil ma fakt, že u nás Essence nie je v drogérii (sme malé mesto) a nezaujalo ma to až tak, že by som si tieto veci chcela objednávať alebo ich kupovať niekde vo väčšom meste. Keď som však videla v Avone ponuku, váhala som iba dve kampane :-D a potom som si ich objednala. Dva laky a jeden magnet.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na internete som našla aj video tutoriál, bohužiaľ, mne to takto super nešlo a ani som nepostupovala podľa návodu :-D Ale o tom trošku neskôr.
Kúpila som si dva veľmi podobné odtiene - bronzový a zlatý. Bronzový je o čosi svetlejší a zlatý je výraznejší a trblietavejší.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Prvé pokusy boli smiešne. Najprv som si nalakovala jednu vrstvu, potom druhú a čudovala som sa, keď som nevidela poriadny efekt :-D Jasné, keď lak už bol zaschnutý....  Okrem toho som si sústavne opierala magnet o lak. Ale neskôr sa mi to predsa len trošku podarilo :-) Najprv som však na nechty naniesla podkladový lak. Potom nasledovala hrubšia vrstva magnetického laku:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Potom použite magnet cca 15 - 30 sekúnd, ale snažte sa to urobiť tak, aby ste magnet neopreli o necht. Ja viem, je to ťažké :-D 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A výsledný efekt? Celkom podarený, ale viac sa mi pozdával pri zlatom laku - teda bol o čosi výraznejší:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Bronz
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Zlatá
Lak mi bez porušenia vydržal na nechtoch celých 5 dní, potom sa už začal olupovať, no na lak, za ktorý som zaplatila 2,90 €/kus je to veľmi slušný výkon. Aj bez magnet efektu sú fajn, takže ich môžete použiť aj tak :-)

Skúšali ste magnetické laky? 

4 komentáre:

  1. Skúšala som ich z pupy,. keď boli strašná novinka, ale nikde sa mi nepáči odtieň :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neskusala som, zatial ma to nelaka a momentalne mam problem najst si cas na obycajne lakovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám dva magnetické laky, už dosť dlho, asi tak dva roky. A každý z nich som mala asi aj dvakrát na nechtoch. Ako efekt sa mi to celkom páčilo, no pre mňa to bola skôr taká jednorazovka :) Myslím, že pri týchto lakoch je najdôležitejší kvalitný magnet. Ja mám jeden od Essence, ale ten nie je taký silný. Druhý mam od Artdeco, ten je zrejme silnejší, lebo s ním ide táto technika podstatne jednoduchšie s lepším efektom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. možno niekedy vyskúšam, ale zatiaľ ma to akosi veľmi nenadchlo.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]