Post Page Advertisement [Top]

Keď som videla túto skvelú vecičku v katalógu v Avone, tak som si povedala, že si ju určite kúpim. A aj som si kúpila :) A myslím, že celkom výhodne - len za 2,20 € :) 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Detail na konce zdobičky:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

A tak som maľovala :) Celkovo mi to nezabralo ani 30 minút :) A čo som použila?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Najprv som naniesla Stronger (RL), potom jednu vrstvu laku 60 seconds (RL) 440 Sun Downer. Na to som štetčekom naniesla trblietky a bodkovačom červené bodky pomocou laku od Oriflame. Všetko som po pár minútach prelakovala priesvitným lakom 60 seconds (RL).
A výsledok? Okoliu sa celkom páči, tak som zvedavá, čo poviete vy :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
S novým zdobičom je aj pre mňa - laika a začiatočníka zdobenie nechtov takmer hračka :) Tento pokus som si nazvala Lady Bird inspiration, lebo mi trošku pripomína lienku :)

Máte podobných pomocníkov aj vy?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]