Post Page Advertisement [Top]

So značkou Matrix som sa viac zblížila vďaka kaderníckemu salónu Noemi, do ktorého chodím. Vďaka nim som objavila sprej na zhustenie vlasov Matrix Biolage FullDensity Spray Treatment, ktorý mám doma pravidelne do zásoby (recenzia tu) a už veľmi dlho som pokukovala po kúre z tej istej línie. Prvýkrát som sa o nej zasnívala v roku 2016, keď som ju zaradila do wishlistu, no zakúpila som si ju až tohto roku. Nejak ma stále podvedome mátalo, že za to dám veľa peňazí a či to vôbec bude stáť za to. Stálo? Dozviete sa dnes :-)

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Línia Matrix Biolage FullDensity je založená na zhusťovaní vlasov tak, že sú na pocit hustejšie, ale aj redukciou vypadávania. Práve táto kúra eliminuje lámanie vlasov, zvyšuje hustotu a pevnosť vlasov, zlepšuje štruktúru vlasov, a čo je veľmi podstatné pre rast nových vlasov a udržanie tých, ktoré už máme - aktivuje činnosť vlasových korienkov. 

Kľúčovou zložkou je Stemoxidín (Stemoxydine) - inovatívna, aktívna a účinná zložka, ktorá vytvára optimálne prostredie pre rast vlasových folikul, dokáže "prebudiť" aj tzv. spiace folikuly tak, že z nich porastú vlasy.

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced FulldDensity Density Hair System kúra je výrobcom odporúčaná na 3 mesiace. V jednom balení je 10 ampuliek, ktoré sa aplikujú denne buď na suché alebo uterákom vysušené vlasy a pokožku hlavy premasírujte. Neoplachujte. To znamená, že na mesiac potrebujete 3 balenia a na 3 mesiace 9 balení.

Spočítajme si to: 1 balenie je aktuálne na notino.sk v akcii a vychádza 14,90 € x 3 = 44,7 € / mesiac
Ak chcete absolvovať celú kúru: 44,7 x 3 = 134,10 € (mimo akcie to môže byť aj 170 €, keďže cena za balenie sa pohybuje od približne 14 do 20 €). Myslím, že teraz je už trošku jasné, prečo som váhala. Zas na druhej strane - profesionálne predĺženie, zahusťovanie vlasov či iné procedúry vo vlasových salónoch alebo na klinikách môžu vychádzať na stovky € (teda podstatne drahšie ako táto kúra) a tiež nemusia byť efektívne.

Ekonomické okienko máme za sebou. Taktiež moje vlasy majú za sebou skoro mesačnú kúru. A vidím rozdiel?

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Matrix Biolage Advanced Fulldensity Density Hair System

Jedna malá fľaštička každý deň - buď ráno alebo večer, už ako mi to vyšlo. Prvé pokroky som zbadala po spotrebovaní prvého balenia. Teraz pri treťom je to podobné, ale účinky sa ešte zlepšujú. Asi je potrebné dodať, že okrem tejto kúry si na vlasovú pokožku neaplikujem žiadnu inú. Dala som si pauzu s mojou obľúbenou Milvou a aj s kúrou proti vypadávaniu vlasov od Yves Rocher. Chcela som vedieť, čo dokáže tento malý pomocník sám.

Výsledky? Pri umývaní, fénovaní a česaní mi padá menej vlasov, viac kratších a malých mi vyrastá a celkovo mám pocit, že už nie sú až také jemné. Nie je to nič zázračné, nestalo sa, aby mi úplne prestali padať pri umývaní či česaní, ale je ich menej. Menej ich ostáva na oblečení a vankúši. A keď si prejdem vlasy rukou, neostávajú mi zapletené medzi prstami. Toto považujem za dobrý počiatočný bod a slušné výsledky po mesiaci. Kúra sľubuje nárast 1000 nových vlasov po 3 mesiacoch a ja som odhodlaná ísť do toho a pokračovať. Teda niekedy vo februári vám napíšem, ako to po tých 3 mesiacoch dopadlo a či by som do procedúry išla znova :-)

2 komentáre:

  1. Značku Matrix mám moc ráda. I tuhle řadu :) mám od ní masku a ta je boží. Mamka má skvělé zkušenosti se šamponem i kondicionérem.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z tejto rady mám ešte zahusťovací sprej. So šampónmi je to u mňa také všelijaké, keďže pokožka hlavy mi často zareaguje na nevhodný produkt lupinami alebo chrastičkami. Často nie po prvom použití, ale tak po týždni-dvoch.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]