Post Page Advertisement [Top]

Keď som otvorila zásielku, nemohla som sa vynadívať. Tak krásne balenie. Vedela som, do čoho idem, no naživo je ten očný fluid (a hlavne to balenie) omnoho krajšie ako na fotkách. Hneď som si začala predstavovať, ako z tuby môžem urobiť napr. krásny stojan na štetce a stačí premaľovať alebo prelepiť etiketu. A čo ma potešilo ešte viac bol odkaz "Testuj ma s láskou. Tvoj Naureus". A tak som si povedala: "Budem."


Verím, že milovníkom prírodnej kozmetiky nie je španielska značka Naobay neznáma. Je organická, transparentná, netestovaná na zvieratách, bezpečná, rešpektuje pokožku a životné prostredie. Jej produkty sú vegánske a majú rôzne eko certifikáty. Tento očný fluid obsahuje 98,44 % prírodných zložiek, z ktorých 89,43 % je organických.




Ako som už spomínala v úvode, balenie je nádherné a znovupoužiteľné. Páči sa mi tá kombinácia s drevom aj na samotnom fluide Naobay.




Keď si okolo 30-tky (niektorí skôr, iní neskôr) zbadáte na očnom okolí vrásky, môže to vo vás vyvolať rôzne reakcie. A dokonca aj naraz. Záleží od toho, ako veľmi s vami mávajú napríklad také hormóny. Nebudem hovoriť, že mi nikdy nešlo o zjemnenie očných liniek a vrások v očnom okolí, lebo by som klamala. No celkom ma trápi aj suchá koža v očnom okolí, takže som dúfala, že tento fluid mi pomôže vyriešiť oba moje problémiky.

Keďže ide o fluid, je značne tekutý, čo je výhodou, ale možno aj nevýhodou zároveň. Výhodu má v naozaj rýchlom vstrebávaní, pričom v kombinácii s ochladzujúcim efektom kovovej guličky roll-on-u pôsobí upokojujúco. Nevýhodou je, že je príliš tekutý, a keď to preženiete a nestíhate vklepať do očného okolia, môže vám potiecť po tvári (stalo sa mi pár krát, no nepovažujem to za tragédiu).

Ako na to? Roll-on používajte na vyčistenú pleť. Prejdite pomocou aplikátora oblasť očného okolia - od vnútorného kútika až pod obočie a pokojne aj zopakujte. Následne si ho jemnou masážou vklepkajte do pokožky. To vklepkávanie robte tak, akoby ste hrali na klavíri alebo písali na klávesnici. Je to celkom príjemná masáž, akej sa dočkáte aj v kozmetickom salóne ;-)

Efekt som nenafotila, pretože som na fotkách nevidela rozdiel, keďže tie vrásky nemám do očí bijúce. ALE rozdiel tam je! Používam ho asi mesiac a pol a hoci vďaka drevenému obalu nevidím, koľko mi ešte ostalo, stále je čo používať :-) Vrásky sú menej viditeľné, pokožka je vyhladenejšia a napnutejšia a nemám na očnom okolí toľko suchých miest ako predtým (hoci ak máte naozaj suchú pleť, budete chcieť výživnejšiu štruktúru ako fluid). Dokonca sa mi zdá, že aj tie moje kruhy pod očami trošku vyzmizíkoval. Nikdy som nemala výraznejšie kruhy pod očami. Ale tento september mi dal zabrať. Bolo to jedno ráno asi po 3 týždňoch používania, keď som sa zobudila a mala som pocit, že napriek tomu, že som nevedela rozlepiť oči (ťažké vstávanie), keď som ich konečne otvorila, očné okolie bolo ako mierne vyžehlené!

Spomínala som už tú jedinú nevýhodu - jeho tekutosť. A s tým súvisí ďalší fakt. Pri prevrátení balenia sa produkt dostane cez guličku a po čase začne kvapkať. Teda pre mňa je nevhodný na cestovanie, pretože neviem mu neviem zaručiť zvislú polohu. No necestujem na nejaké dlhé obdobia ;-) A na domáce použitie je doslova ideálny.


Ďalšou nevýhodou môže byť cena - 34 € je celkom dosť. No ak som bola ochotná vraziť okolo 40 € do mejkapu Chanel, prečo nie takúto sumu do očného fluidu, ktorý účinkuje? Hoci sa snažím preferovať domácich, slovenských výrobcov kozmetiky (na webe nájdete aj slovenských výrobcov), ani tá zahraničná nie je na zahodenie ;-) A na otázku, či by som do tohto produktu išla znovu aj za vlastné peniaze odpovedám: "prečo nie? Svoje sľuby splnil a nespôsobil žiadnu negatívnu reakciu na pleti a mojom veľmi citlivom očnom okolí."

Poznáte e-shop Naureus.sk? Práve z tohto obchodíku mi poslali nádherný balíček s milým odkazom. Nájdete v ňom celkom širokú ponuku rôznych bio a prírodných produktov (vrátane výživových doplnkov a produktov pre zvieratká!). Ale to nie je všetko. Celkom ma zaujal princíp VIP Naureus Club-u, pomocou ktorého získavate nejaké percentá zľavy na tovar. Všetko sa dozviete na ich webe :-) 


Recenzia je sponzorovaná.

2 komentáre:

  1. Miluji přírodní kosmetiku na oční péči. Tento fluid jsem ještě nezkoušela, na můj vkus je docela drahý, ale velmi jsem si oblíbila oční krém od Dulcie. S ním jsem byla velmi spokojená a i balení mají vychytané. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeden som už od Dulcie mala a asi sa k nemu aj časom vrátim ;-) ďakujem za komentár.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]