Post Page Advertisement [Top]

Hoci to tak bežne nevyzerá, z času na čas si bez poriadneho červeného rúžu neviem predstaviť líčenie. A práve ten taký jemný typ ostatného líčenia, pri ktorom je dôraz kladený na červené pery. Určite ste postrehli produkt Matte Mania od Dermacolu - matný rúž, ktorý je dostupný v mnohých odtieňoch (momentálne som ich v e-shope narátala 26, ale je možné, že ich bude aj viac), takže si vyberie každý. A mne poslali 3 v mojich najobľúbenejších odtieňoch - nude, ružová a červená.


Všetky uvedené odtiene majú rovnaké vlastnosti, čo však nie je samozrejmosťou. Mám skúsenosti, že niektoré značky pri tom istom type produktu, ale rozdielnom odtieni majú rôznu výdrž, ale aj hydratáciu. A tá pigmentácia... dokonalosť! :-)



Ak nemáte rady matné rúže, pretože vysušujú pery, tak toto nie je ten prípad. Nemôžem povedať, že by som odpadla z ich hydratácie, to vôbec nie. Neprinášajú so sebou ten nepríjemný pocit suchých pier ako iné matné tekuté rúže. Taktiež sa nelepia, celkom rýchlo zasychajú a majú veľmi príjemnú výdrž. 



























Skúšala som ich počas dňa, na večer a môžem skonštatovať, že ak sa nechystáte jesť, vydržia pokojne v takmer pôvodnom stave aj 4 - 5 hodín, pri pití už vidno náznak opotrebovania rúžu, stále je to však znesiteľné. 
Taký obed ich však celkom položí na lopatky. Takže na celý deň skôr nie, to jedine naniesť znovu (a úprimne, vrstvenie takto zodratého matného tekutého rúžu je skôr na škodu ako na úžitok, to skôr odporúčam odlíčiť a nanovo po obede nalíčiť), ale na večer sú dokonalé ;-)

Myslela som si, že červený bude mojim jasným favoritom, no nie je to také jednoznačné. Obľúbila som si všetky 3 odtiene a rada ich striedam najmä podľa nálady ;-) Ak teda rozmýšľate nad matným tekutým rúžom, vrelo odporúčam tento. Je to produkt vyššej kvality dostupný v drogériách. Cena sa pohybuje okolo 7,69 € / kus, no môžete natrafiť na rôzne akcie.

Recenzia je sponzorovaná.

8 komentárov:

  1. Ja som mala nude odtieň 12, totálne som si ho zamilovala, prežil všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten odstín 22 se mi ze všech tří líbí nejvíc. Já mám jeden hnědý odstín a ten je hroznej :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatím je doma nemám, ale 1 nebo 2 odstíny určitě na vyzkoušení plánuju. Nejhezčí je ale ta 22, na tu jsem se tuším dívala i v drogerce :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné odstíny. A těch 5 hodin je celkem dobrá výdrž, jak píšeš, a večer úplně ideální.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne odtiene. Ešte som ich neskúšala, ale plánujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za komentáre :-) Potešili ste ma svojimi skúsenosťami ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]