Post Page Advertisement [Top]

Už opäť je tu obdobie, keď ukazujeme svoje nohy častejšie ako inokedy. Tie moje sa ešte poriadne nespamätali po zime a ja už od nich chcem, aby zvládli chôdzu vo vyšších opätkoch a nedajbože aj v sandálikoch! Nielen opätky však môžu byť zradné a keďže sa aj na druhý deň zväčša chcete znova postaviť, je potrebné svojim chodidlám venovať poriadnu starostlivosť.



V portfóliu kolekcie FEET UP nájdete viacero produktov určených špeciálne pre naše nôžky. Ja som si vybrala líniu Advanced. Medzi produktami sú už niektoré moje stálice ako napr. zvláčňujúce ponožky, maska na nohy či sprej proti pľuzgierom, ktorý preventívne nosím v kabelke - pretože nielen vysoké topánky dokážu narobiť šarapatu, ale aj užšie strihané balerínky, keď si ich obujete po období nosenia pohodlných pevných topánok (= rozčaptaných nôh).




Mliečko je ako stvorené na každodenné použitie. Nohy hydratuje, zvláčňuje a uvoľňuje. To všetko vďaka obsahu kyseliny hyaluronovej a komplexu AquaVive. 24-hodinovú hydratáciu však nečakajte po prvom použití, hoci už aj po ňom sú nôžky o čosi hladšie. Taký týždeň každodenného používania však dokáže urobiť príjemnú zmenu ;-)



Rôzne antiperspiranty na nohy sú už dlhšie súčasťou našej skrinky s topánkami. Osobne mi nejde ani tak o to, aby sa mi nohy nepotili, ale skôr o to, aby ich nebolo cítiť... čo je, povedzme si narovinu, niekedy po celom dni dosť problém :-) No ranné použitie takéhoto spreja môže efekt zjemniť. 36 hodín je podobný časový údaj ako na rôznych antiperspirantoch do podpazušia = veľmi individuálny, až priam ťažko dosiahnuteľný. Príjemne chladí a od rána až kým prídem domov z práce efekt pomerne trvá.



Trápi vás stvrdnutá pokožka na chodidlách? Vyskúšajte toto sérum. Mám mierne stvrdnuté päty a tiež oblasť pod prstami, občas aj bok palca na nohe. Výsledky dosiahnete, samozrejme, podľa stup§a stvrdnutia pokožky. Pri takom miernejšom, ako mám ja, je za týždeň možné pozorovať isté zmeny a pokožka je jemnejšia.




Ak potrebujete rýchlo zregenerovať svoje chodidlá, odporúčam intenzívnu týždňovú kúru - každý večer na noc aplikujte pokojne aj hrubšiu vrstvu masky na chodidlá a navlečte zvláčňujúce ponožky. Ráno budete mať nohy hladučké, hydratované a oddýchnuté. 
Inak, neviem, či sa to stáva iba mne, ale sústavne si v noci v polospánku ponožky sťahujem z nôh. Našťastie vtedy už maska vsiakla do pokožky :-D

Línia Feet Up Advanced sa mi osvedčila už pred pár rokmi, keď som ju vyskúšala po prvýkrát a odvtedy na ňu nedám dopustiť. A keďže sa naozaj blíži čas sandálikov, keď tie nôžky chceme ukázať, ale zároveň sú možno vystavené aj výraznejšiemu náporu (kúpanie, piesok, horúčavy, otlačená obuv...), nezabúdajte na ich starostlivosť. 

4 komentáre:

  1. Tyhle výrobky na nohy mám od Oriflamu moc ráda.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno aj ja :-) Každý rok si z nich kupujem ;-) Tentokrát mi ich poslali.

      Odstrániť
  2. Mě teda nejvíce zaujaly ty krásné strakaté botky :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej :-) Ďakujem ;-) Moja obľúbená značka :-) minule som narátala asi 75 % párov mojich topánok od Baťa

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]