Post Page Advertisement [Top]

Ešte v septembri som využila šialenú akciu parfumérie Elnino, počas ktorej som si povedala, že kašlem na to, že mám dva plné košíky, dve plné taštičky a ešte jednu škatuľku dekoratívky, za takéto vynikajúce ceny si musím zaobstarať ďalšie kúsky. Neľutujem, urobila by som to znova :-) A vám taktiež odporúčam sledovať ich akcie, pretože niektoré sú doslova dychberúce. Napr. už zajtra vraj spustia NAJLEPŠIU AKCIU ROKA, tak to som teda veľmi zvedavá a celkom nabudená!
Poďme ale naspäť k téme. Lesky Frais Monde som si objednala rovno 2. Jeden priehľadný, bezfarebný, druhý jemne tónovaný s trblietkami. Aké sú? PS. 1 z nich je pravidelnou súčasťou mojej pracovnej tašky.

Frais Monde Make Up Termale, odtieň 7








Lesk má príjemný nude-marhuľkový odtieň s trblietkami použiteľný na takmer akúkoľvek príležitosť. Je veľmi praktický, ľahučký a ten efekt na perách... Výborne hydratuje a stará sa o pery počas toho, ako ich zároveň skrášľuje. Trblietky robia pery opticky trošku väčšie. Výdrž je podobná ako pri väčšine leskov - s jedlom pomaly, ale isto odchádza, no pri pití drží celkom dobre. Pocit hydratovaných pier trvá podľa toho, koľko jete, pijete a ako dávate lesku na perách zabrať, priemerne mi vydrží také 3-4 hodinky. Samotný lesk zvládne hodinu bez problému /dlhšie nevydržím nepiť, takže potom postupne mizne, no také 2 hodiny dá bez najmenšieho problému/.





Pri prvom prezeraní fotiek v PC som si pomyslela, že som blbá, že som si nevšimla, že mi lesk vyšiel mimo hranice hornej pery. No pri pohľade do zrkadla bol presne tam, kde mal byť! Môžem to pripisovať odrazu blesku a svetla? Neviem, ale jedno je isté, toto celé sú moje pery, nie koža pomaľovaná nad a pod perou :-)
Lesk má krásnu jemnučkú farbu a určite je možné použiť ho aj na nejaký rúž (a vôbec nemusí byť tón v tóne, pokojne sa vyhrajte a použite ho aj na červený alebo fialový!).
A čo je najlepšie, vďaka skvelej akcii som ho kúpila za neuveriteľných 0,75 €!!!! Dokonalosť!









Klasické bezfarebné lesky v samostatnom balení som už istú dobu nemala, no nie je to na zahodenie, mať doma aj niečo takéto. Okrem toho, že ho môžete použiť hocikde, hocikedy, strčiť do kabelky a teoreticky použiť aj bez zrkadielka, je možné aplikovať ho ako vrchnú vrstvu na rúž - či už klasický alebo tekutý.





V interiéri /moja kúpeľňa/ s bleskom bolo takmer mission impossible zachytiť ho na perách nerozmazane. Takto to vyšlo. Efekt nahých mokrých pier s účinkom kozmetickej vazelíny (aspoň mne ju tento lesk pripomína). Bol o čosi drahší, ale aj balenie je väčšie - 8,5 ml ma vyšlo 2,21 €!

Oba lesky sú nelepivé a hustejšie, čo mi celkom vyhovuje. Pery hydratujú a dodávajú im plný vzhľad.  Na lesk majú naozaj slušnú výdrž - neviem, koľko dajú, keď nejete a nepijete, no 2 hodiny zvládli, potom som sa najedla, s čím zmizol aj lesk. Pitie však zvládajú oba bez problému ;-) V porovnaní s transparentným pri tom farebnom trošililinku cítiť trblietky, nie je to však nič, čo by mi prekážalo. Bohužiaľ, oba sú nedostupné. Neviem, či iba dočasne, alebo natrvalo, no keďže ide o výrpedajové položky, myslím si, že sa už v ponuke neobjavia.
Čo myslíte, ktorý je pravidelnou súčasťou mojej tašky do práce? Je to ten farebný, trblietavý :-)
Pokiaľ ide o kategóriu líčenie, od značky Frais Monde som mala už niekoľko produktov a viem, že ani tieto lesky nie sú posledné ;-) 

3 komentáre:

  1. Já nějak těm tekutým leskům nemůžu přijít na chuť, i když píšeš, že jsou fajn. A to mám ráda vše, co se leskne a třpytí. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě by bohužel nevyhovovaly kvůli tomu lesku. Já mám radši klasické matné rtěnky, na ty lesky moc nejsem :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý, zaujímavý a neskutočne zaujímavý príspevok. Zaujímavé fotky.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]