Post Page Advertisement [Top]

Už sa miestami aj bojím použiť odličovač na oči, aby som potom zas nevyzerala pár minút ako angorák alebo nežmurkala od štípania. Áno, našli sa produkty, ktoré mi vyhovovali, no v poslednej dobe je ich čím ďalej tým menej. Asi od toho marca / apríla, keď som skončila na očnej pohotovosti, o čom pravidelní čitatelia čítali už viackrát. A tak, keď som dostala ponuku od SkinMedical, vedela som, že jeden z produktov, ktorý určite musím vyskúšať je pleťová voda Kamilla.

Dosť som si od nej sľubovala, pretože má pH ako slzy a mala by byť ideálna aj na oči, odstraňovať nečistoty bez podráždenia. V obsahu destilovaná voda z harmančeka a fakt, že môže byť použitá aj ako obklad na oči mi dodal celkom odvahu.




Produkt je zabalený v papierovej škatuľke a samotná voda v plastovej fľaštičke. Na obale je aj nálepka so slovenským textom, takže sa nemusíte obávať. Neobsahuje parabény, alergény či glutén.




Vodu používam iba týždeň, lenže moje oči už po prvých použitiach vedia, či je produkt pre ne vhodný alebo ho použijem iba na odlíčenie tváre. A týmto sú priam nadšené! Odstráni riasenku bez problému, oči ani náznakom neštípu a nie sú začervenané!
Trošku sa mi zdalo od veci skúšať pleťovú vodu ako obklad na oči, no nedalo mi (čo by som to bola za blogerku, ak by som sa nedala na hocakú "somarinku"), a tak som si v jeden večer priložila tampóny na oči a nechala pôsobiť asi 5-10 minút. Efekt bol celkom príjemný, no určite ju budem skôr používať na odlíčenie ako na obklady. Som rada, že som našla vhodný odličovací produkt na moje citlivé oči :-) 200 ml balenie stojí do 10 €, to väčšie, 400 ml stojí okolo 15 €, no míňa sa celkom pomaly, ak ju nepoužívate na obklady, resp. ak nemáte príliš odolný a vrstvený očný mejkap (ja v poslednej dobe používam iba riasenku, sem-tam aj očnú linku).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]