Post Page Advertisement [Top]

Bolo to tuším začiatkom tohto alebo koncom minulého roka, keď som chodila po predajni DM v Prešove a bola som sama. Väčšinou, keď som s manželom si totiž nemôžem dovoliť chodiť po predajni a pozerať sa na tovar. Musím brať to, čo potrebujeme a hlavne rýchlo, lebo dlhší čas v drogérii je preňho ako bez kyslíka... aspoň tak sa tvári. Takže si občas užívam, keď som v drogérii sama ;-) Inak by som nebola natrafila na pultík s domácimi (prešovskými) produktami EZO a nekúpila by som si pleťovú masku. 

Okrem predajní ich nájdete aj na webe. Pleťovú masku nájdete v 3 verziách - táto s žltými okrajmi je s harmančekom, existuje však aj so zeleným okrajom (aloe vera) a fialovým okrajom (levanduľa). Cena jednej je 1,99 €, no napr. v takej DM si môžete uplatniť cez členskú kartičku zľavu na celý nákup a tým vás aj maska vyjde lacnejšie.


Maska mi síce stála v skrinke už nejaký ten čas, rozhodla som sa použiť ju až dnes. Možno podvedome preto, že sa blíži čas "back to work" a možno len tak. Raz týždenne zvyknem použiť nejakú pleťovú masku a bahennú som nemala dlho.

Toto balenie je celkom zaujímavé, pretože v papierovom obale, po podstránení vrchnej časti naznačenej útržkami sa dostanete k maske zabalenej vo vrecúšku. Toto vrecúško má jedinú nevýhodu. Nenachádza sa na ňom bod, pomocou ktorého by ste ju dokázali ľahko otvoriť, musíte použiť niečo ostré (nožnice alebo nôž) a je dosť pravdepodobné, že nástroj, pomocou ktorého ste ju otvorili si tak trošku zašpiníte jej obsahom, aj keď som sa veľmi snažila a otvárala pri kraji, nožnice ostali trošku zašpinené. Ako som však napísala vyššie - toto je jediná nevýhoda jednorázového balenia. Možno by však nebolo odveci, ak by ponúkali aj väčšie balenie, tým pádom by sa mohla znížiť produkcia odpadu pri jednorázovkách. Len taká úvaha...






Takéto typy pleťových masiek zvyknem na pleť nanášať plochým štetcom na mejkap. Už počas aplikácie som cítila také chladivé štipkanie, nebolo to však nič nepríjemné, postupne sa zmenilo na pocity tepla. Ak ste alergik, určite si najprv masku otestujte na predlaktí tak, ako sa to zvykne robiť s farbami na vlasy. Ja som nemala žiadnu negatívnu reakciu. 
Po 10-15 minútach sa odporúča masku zmyť studenou vodou, ja som si pomohla vatovými tampónmi, keďže maska naozaj poriadne stvrdla. Ten pocit na pleti po jej odstránení bol však famózny. Čistá pleť, bez lesku a dokonca aj bez začervenania, čo je, myslím si, aj vďaka obsahu upokojujúceho harmančeka. Myslím, že po nej siahnem viackrát ;-) Takže už viem, čo hľadať pri najbližšej návšteve DM, snáď aj inde ako v prešovských pobočkách.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]