Post Page Advertisement [Top]

Priznám sa, že som to malé sladké pokušenie nazývané makrónka ešte neochutnala. Už pár krát som stala pred výkladom v cukrárni či kaviarni a rozmýšľala, ktorú si mám kúpiť, no napokon zvýťazil zdravý rozum, ktorý povedal, že cukor navyše nepotrebujem (bude znieť divne, keď poviem, že som na to za seba hrdá?). Keď mi však do mailu prišla správa o "makrónkach" od Balea. veľmi som sa potešila ;-) 



A o to viac, že som od DM nedostala len makrónku, ale aj niečo navyše, čo zas potešilo chuťové poháriky mojej polovičky. Ďakujem za túto zásielku ;-)


Balzam má naozaj rozkošný dizajn. Prišlo mi len toto jedno balenie, ktoré je, tuším, samostatne nepredajné, kúpite len v trojbalení (foto z recenzie Miskasiska25) - malina, kokos a vanilka za necelých 6 €, čo je na 3 balzamy výborná cena.



Balzam má 10 ml, čo je štandardná veľkosť. Nanášanie je trošku nepraktické, ak sa bojíte, ež si balzam znehodnotíte a nechcete doň ísť prstami, použite štetček alebo vatovú tyčinku. Ak však s balzamom manipulujete s čistými rukami, malo by to byť OK.



Tá vôňa... to je snáď dokonalosť. Keď zatvorím oči pripomína mi kolotoče, cukrovú vatu a veľa malín, ktoré sme ako deti chodili zbierať. Pozitívum je, že nevonia ako umelá žuvačka ale celkom prirodzene. Ako malinový koláčik ;-)
Efekt na perách je tiež veľmi dobrý. Preferujem bezfarebné balzamy, a tak ma potešilo, že tieto nie sú tónované. Pery skvelo hydratuje a vyživuje, ale nelepí.
Chcete voňavučký balzam na pery v rozkošnom balení? Skúste sa poobzerať po makrónkach od Balea ;-) Viem, že toto bude neadekvátne prirovnanie, no za cenu tohto trojbalenia máte jeden EOS (ak hovoríme o sietí predajní DM), takže sa určite oplatí kúpiť si tieto makrónky ;-)

5 komentárov:

  1. Já tyto kelímkové balzámky používám doma a tento jsem ještě ani nezkoušela, podívám se po něm :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten obal je rozkošný. Musím ho v DM pohľadať, pretože som ho asi prehliadla. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta vůně musí být opravdu skvělá :) Já jí ještě v DMku neviděla.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já makronky nemusím, jsou na mě zbytečně sladké :) Tuhle makronku jsem si v DM nekoupila, myslím, že mne nezaujala vůně, ale mám ananasový balzám na rty od korejské značky It's Skin.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Makrónky milujem :D Musí byť skvelý, aj keď preferujem hlavne prírodné balzamy na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]