Post Page Advertisement [Top]

Som mejkapová maniačka, to je asi jasné. Ešte pred svadbou som si zaumienila nájsť dokonalý mejkap, aby som bola na svadbe dokonalá (ktorá nevesta by nechcela byť?!) a tak táto moja mánia prerástla do misie, ktorej výsledky nájdete na blogu. Ani po svadbe som sa však nevzdala a pokračujem, pretože nájsť skvelý mejkap je naozaj ťažké. Po tom, čo ma ohúril Chanel Perfection Lumiere tak, že som si povedala, že tak skoro asi žiaden high-end mejkap skúšať nebudem som dostala ponuku od Artistry a v zásielke sa nachádzal aj mejkap, ktorý sa cenovo vyrovná práve spomínanému Chanel. Ako dopadol v teste?

Mejkap, ktorý je odolný voči horúčavám a vlhkosti, nenápadne prekrýva nedokonalosti a zanecháva prirodzený, žiarivý vzhľad pleti? To znie ako dokonalosť sama o sebe! Zo skúseností však viem(e), že reklamy a popisy často preháňajú a reálny výsledok je niekde inde. No a najmä na drahšie produkty zvykneme byť kritickejšie, resp. máme na ne vyššie nároky. Oprávnene. Nechceme predsa zaplatiť 40 € za mejkap s efektom drogériového 5 € produktu.







Balenie je ozaj luxusné na pohľad. Mám rada kombináciu tmavých farieb a zlatého písma. Obsahuje praktickú pumpičku na presné dávkovanie. Obal nie je zo skla, ako sa na prvý pohľad zdá, ale z pevného plastu - vďaka čomu je pri rovnakom objeme ľahšie ako napr. Chanel mejkapy.
Mejkap láka aj zložením, ktoré pozostáva z 3 príťažlivých častí, jednou z nich je voda z nórskych fjordov.  Jeho vyvážené zloženie pozostáva z tahitských perál a optických priziem. ktoré odrážajú vzhľad skutočnej pleti a vytvárajú na nej ideálnu vrstvu, ktorá dokonale splýva. Jemne odrážajú svetlo a nie sú na pleti viditeľné. Okrem toho obsahuje aj vitamín E a naopak, neobsahuje vône ani oleje.
Z odtieňov som dostala najtmavší - L3N1 (takto sú odtiene typicky označované v západných krajinách) - a veľmi som sa ho zľakla. Nevedela som si ho na sebe predstaviť, kým neprišlo leto ;-)


Test č. 1




Test č. 2





Test č. 3



Pri tomto teste som použila aj korektory, inak by mejkap až takto dobre neprekryl všetky nedokonalosti.


Mejkap sa nanáša veľmi príjemne a dobre a ľahko sa zapracuje do pleti. Výrazné nedokonalosti až tak ľahko neprekryje, no na to tu máme korektory. Okrem leta som ho používala aj v septembri, keď už moja pleť nebola až tak opálená a napriek tomu na mňa nebol až taký tmavý (v súčasnosti by som však asi pôsobila ako pomaranč).

Spĺňa mejkap to, čo sľubuje?

  • Pleť je prirodzene žiarivá a bezchybne zjednotená. ÁNO, ale tú pleť musíte mať bezchybnú, ak ju chcete mať bezchybnú aj po použití mejkapu. V prípade výraznejších nedokonalostí mejkap nestačí. Oceňujem však, že aj napriek najtmavšiemu odtieňu z 9 dostupných vyzerá na pleti veľmi prirodzene.
  • Vynikajúco zakryje nedokonalosti pleti a vyrážky. Bohužiaľ, NIE. Aj na foto môžete vidieť, že tie vyrážky nezakryl tak vynikajúco. No pri akné je podstatnejšie ho vyliečiť ako prekrývať.
  • Až 24-hodinové krytie po jedinej aplikácii. Ťažko povedať, 24 hodín som mala na sebe mejkap iba pár krát v živote a v ostatnom čase mám dosť, keď z nejakej akcie odchádzam tesne pred polnocou, nie to ešte po polnoci (asi starnem), takže som to nevyskúšala. No určite vydrží v priebehu celého dňa, hoci mierne zoxiduje a pleť sa leskne, no to dokážete v prípade akcie napraviť matujúcimi obrúskami. Takže myslím si, že ÁNO.
  • Nesteká.  ÁNO. Keďže som ho používala prednostne v lete (hoci nebolo až také horúce ako to minuloročné) ani po športe ani po celom dni mi z tváre nestiekol, hoci som sa zapotila.
  • Odolný voči horúčave, vlhkosti a náročnej činnosti. ÁNO. Súvisí s predošlým bodom - nestiekol, vydržal ;-)
  • Dokonale ladí so všetkými odtieňmi pleti. V podstate ÁNO. Keďže som dostala najtmavší odtieň, pri ktorom som si myslela, že ho vyskúšam raz, uvidím sa ako veľký pomaranč spálený na slnku a skončili sme, no opak bol skutočnosťou. Nie som tmavá a ani v lete ma neopáli nejak výnimočne dohneda. som typická Európanka so svetlejšou pleťou a napriek tomu sa jej pekne prispôsobil.
  • Nenápadné, neviditeľné krytie. ÁNO, čiastočne, zrejme - keď som nemala výrazné akné, mejkap pôsobil celkom prirodzene, teda žiaden výrazný efekt masky, ale celkom nenápadný. Aj keď na kórejské BB krémy podľa mojich doterajších skúseností žiaden mejkap nemá.
  • Chráni pleť. Ťažko potvrdiť, keďže sa nezaobídem bez kvalitného pleťového krému a séra. Obsah SPF je v dnešnej dobe už takmer žiaduci.
  • Neupcháva póry. ÁNO. Naozaj som nemala pocit upchatej pleti.

Je obdivuhodné, že mnoho z toho, čo sľubuje aj naozaj spĺňa. Krycí efekt postačí niekomu s jemnejšími nedokonalosťami, výraznejšie akné, fľaky či žilky neprekryje bez dodatočnej pomoci. Na pleti nepôsobil umelo, aj keď som mala trošku pocit, že ju zaťažil. Nezažila som s ním nijakú negatívnu a alergickú reakciu a taktiež sa mi nezhoršil stav pleti. Pravdepodobne ho síce vytiahnem znova až budúci rok v lete, no viem, že tento mejkap je minimálne zaujímavý, hoci jeho cena tak trošku vyráža dych.

2 komentáre:

  1. Priznám sa, že o tejto značke počujem prvýkrát, z drahších som mala zatiaľ Lancôme a teraz Esteé Lauder a drogériové sa im nevyrovnajú...aj tento vyzerá veľmi dobre, páči sa mi obal aj výsledný efekt

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár! :-) produkty tejto značky sa zatiaľ dajú kúpiť tuším iba na webe, resp. u predajcov (niečo ako Oriflame) a neviem, či bude niekedy nejaká kamenná predajňa

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]