Post Page Advertisement [Top]

Niekedy po polovici mája som dostala správu, ktorá ma prekvapila a potešila zároveň. Po dlhodobom skúšaní rôznych mejkapov som sa nejak podvedome chcela na chvíľku vrátiť k ázijským BB krémom, pretože hoci som skúšala len jeden, mala som z neho skvelý pocit, veď podstatné info nájdete v samotnej recenzii. Ale späť k správe - dostala som možnosť v rámci spolupráce vyskúšať niekoľko produktov tejto kórejskej značky podľa vlastného výberu a odporúčania. Okrem dekoratívky (samozrejme, nemohol chýbať BB krém, primer a a tekutá očná linka) som dostala aj čosi na pleť. Za všetky produkty ešte raz takto verejne veľmi pekne ďakujem ;-) Podľa popisu je táto maska totiž pre mňa ako stvorená. Dámy a páni, zoznámte sa s pleťovou maskou Natural Color Clay Mask od Missha.

Maska je v tube v balení (137 g), ktoré sa akurát zmestí do ruky. Vďaka širokému zakončeniu uzáveru ju dokážete jednoducho postaviť k ostatným kozmetickým produktom a vďaka tej spomínanej tube ju môžete mať aj v polohe ležmo napr. pri cestovaní.







Veľmi priaznivo pôsobí AGAINST ANIMAL TESTING na obale. Ak som dobre čítala prísady v zložení, nevidela som tam parabény. Práve tento zelený variant Green Clay Pore Care pomáha absorbovať nadmerný maz a čistiť póry, čo je presne ten želaný efekt, ktorý potrebuje mastná, zmiešaná a problematická pokožka.


Mám doma dve pleťové masky, ktoré sľubujú podobný účinok a v podstate ho nimi aj dosiahnete. ALE sú práškové, pred aplikáciou je potrebné namiešať si ich a na pleti uschnú, takže občas ten proces dávania dole môže byť pre citlivejšiu pokožku dráždivý.
Pri tejto to nehrozí. Aj keď sa vám podarí prešvihnúť odporúčaný čas pôsobenia masky, čo je 10-15 minút, maska nestvrdne a z pleti ju dostanete ľahko opláchnutím. Už počas pôsobenia na pleti cítiť, že maska čistí - akoby chladila, ale aj dezinfikovala zároveň, čo bude zrejme spôsobené obsahm eukalyptu a citrusov v zložení. Napriek tomu, že naozaj odstraňuje nadbytočný maz a pleť je po jej použití krásne svieža, ale nie lesklá a mastná, nevysušuje ju, čo je obrovské plus. Mnoho podobne orientovaných produktov pleť nepríjemne vysuší, a aj keď ju nemáte mastnú, máte šancu, že je podráždená a že časom budete tam, kde ste boli, ak náhodou nebudete bojovať so zmenou typu pleti používaním nevhodnej kozmetiky (áno, stalo sa mi to v teenage veku, takže viem presne, o čom hovorím).

Samozrejme by som to nebola ja, ak by som nepridala aj fotku s maskou. Snažila som sa ju odfotiť reálne, no blesk farbu trošku skresľuje a bez blesku vyzerá rozmazane. Z pochopiteľných dôvodov som sa nefotila nikde vonku: look a´la Fiona zo Shreka ;-) Pozor, len pre silné povahy:



Maskovanie sa je veľmi príjemné, aj keď musím dávať pozor, aby som sa niekde neobtrela...pri mojej šikovnosti... no zatiaľ som nič nezašpinila. Používam ju raz-dvakrát týždenne a som nesmierne spokojná s výsledkom. Pleť nie je až taká mastná, vzhľadom na teploty, ktorými sa začíname vystavovať, a náznaky akné, ktoré sa mi začínalo  tvoriť pomaly ustupuje, ale v tomto si pomáham aj iným pomocníkom, o ktorom si na blogu prečítate už zajtra ;-) Jej cena je približne 11 € a jedno balenie vám pri používaní cca 2x týždenne vydrží určite nejakých pár mesiacov. Ak máte zmiešanú alebo mastnú pleť so sklonom k tvorbe nedokonalostí, myslím, že vám maska sadne. Takisto aj ak máte suchšiu pleť s nedokonalosťami, keďže maska pokožku nevysušuje. Pre rôzne iné typy pleti nájdete v ponuke značky aj iné farebné íly.

Skúšali ste pleťovú masku zo zeleného ílu?

5 komentárov:

  1. Super recenzia. No ja ju nabudúce hodím do košíka, keď budem kupovať na parfums a bude mi dochádzať aktuálna od Freemana :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne ;-)Ak ju budeš používať, som zvedavá potom na tvoj názor ;-)

      Odstrániť
  2. momentálne vychádza maska ma missha.sk spolu s poštovným takmer o 2 € lacnejšie ako na parfums.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna recenzia, zelena ti pristane :) ja od tejto znacky pouzivam Missha Black Ghassoul Foam Cleansing Bar a som s nim velmi spokojna. Mam zmiesanu plet a to mydlo mi pekne cisti a stahuje pory, lieci priznaky akne v roznych stadiach a zmiernuje mastenie. Zaroven ale nevysusuje. Pouzivam ho niekolkokrat do tyzdna spolu s prirodnou morskou spongiou od tej istej znacky, namiesto jemneho peelingu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mydlo znie veľmi zaujímavo, hlavne to, že nevysušuje. Mnoho produktov určených na mastnú pleť občas niektoré časti pleti vysuší.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]