Post Page Advertisement [Top]

Keď som si pozrela predošlé časti série Moji pomocníci v domácnosti zistila som, že zloženie produktov sa ani veľmi nelíši. Občas si poviem, že tak toto už teda nie, občas si poviem, že vyskúšam aj niečo nové a potom som buď spokojná, nespokojná alebo k tomu neviem nadobudnúť výhradný názor. A tak "seriál" pokračuje, keďže sa mi nakopilo aj pár nových produktov v mojej kúpeľňovej skrinke na chemikálie.


Na tejto fotke je o čosi menej produktov ako na predošlých. A tak, ako v predošlých príspevkoch, aj tu som ich rozdelila podľa kategórie a použitia.



WC tabletky som zvykla kupovať v DM, minule, keď sme boli v Lidli ma zaujali tieto - v podstate ide o to isté ako v DM, no v tej chvíli boli lacnejšie. WC tablety používam pomerne často či už do nádržky s vodou alebo ich na noc (prípadne na deň, ak sme preč celý deň) hodím do WC misy. Pekne prečistia toaletu.
Pokiaľ ide o Duck Fresh Discs, tak toto, samozrejme, nie je moja prvá skúsenosť. Keď ho uviedli na trh, musela som ho vyskúšať. Nebola by som ho kúpila, ak by nemali v 101 drogérii u nás akciu 1+1 (a ten druhý za jeden cent). Vydržia celkom obstojne, aj keď tých 8 týždňov na celé balenie je trošku dosť - takých 6 však pri dvojčlennej domácnosti s občasnými návštevami úplne v pohode. Pri tomto Ducku okrem vyššej ceny vidím jeden problém - občas sa pri čistení misy kefou naňho "pozabudne" a vy môžete aplikovať nový disk, lebo ten predošlý jednoducho niekto zošúchal.


Toto síce nie je spoločná kategória, ale nechcela som, aby ani jeden z produktov bol na fotke osamelý. Keď bol v Lidli XXL týždeň, rozhodla som sa vyskúšať túto 1 litrovú náhradu tekutého mydla, tuším stál okolo 2 €. Myslela som si, že bude príliš tekuté, ale za pokus mi to stálo. Opak bol pravdou! Toto mydielko je husté tak akurát, nádherne vonia a aj keď sme ho kúpili už dávnejšie, ešte stále tam v tom balení čosi na dne je :-) Vrelo odporúčam a dúfam, že si ho v Lidli opäť uchmatnem.
S penou Cilit Bang mám tiež svoje skúsenosti, kúpila som ju skôr preto, lebo som bola lenivá a nechcelo sa mi drhnúť vaňu a obkladačky okolo nej. Áno, je rýchla a jemnú nečistotu odstráni dôkladne. Avšak pri výraznejšej tak či onak musíte použiť inú silu. Za tých cca 5 € sa mi zdá, že toho produktu tam ani nie je veľa - pena sa míňa pomerne rýchlo a často pri aplikácii "tečie" - skôr sa hromadí na boku rozprašovača. Tento produkt si kúpim nabudúce jedine, ak bude v zľave - okolo 2, maximálne 3 €.


Pri praní ostávam verná kapsulkám, ale kupujem ich zásadne v akcii - tak ako asi pred dvoma týždňami v DM som si kúpila dvojbalenie tých zelených za cca 15 € (a uplatnila som si ešte aj 25 % Jokera). Poznám sa a viem, že pri klasickom prášku alebo tekutom prostriedku by som to s dávkovaním preháňala. Tu viem, že jedna kapsulka mi stačí na bežnú dávku bielizne a na väčšiu či špinavšiu použijem dve.
Dlho som používala tie nové olejové aviváže, ale naposledy som v Tescu kúpila práve tento Silan a tá vôňa je dokonalá. Síce ju tých 8 týždňov necítim (haha), ale aj pri sušení (nemáme sušičku, používame klasický sušiak rozložený v izbe, v ktorej práve píšem tento príspevok) pekne prevonia aj celý byt. A má aj väčší objem ako tie olejové novinky.
Vanish Gold OPxi Action bol tiež niečo ako výkrik do tmy. Kupovala som to väčšie balenie a tých cca 11 € je fakt dosť, no chcela som ho vyskúšať, keďže niekedy biela bielizeň nie je biela (a reklama ma dostala, musím sa fakt priznať). Pomáha, aj škvrny, ktoré si pred praním nevšimnem, zmizli. Len tá cena... Už mi dochádza, ale kúpim si ho až v nejakej akcii.
Posledným produktom je tuhé mydlo na pranie, ktoré som kúpila už skôr - konkrétne vtedy, keď v DM rozdávali dvojnásobok bodov za výrobky DenkMit. Mydlo je fajn, klasické mydlo na pranie. Poradí si so škvrnami a je celkom pevné. Nemyslím si, že vyniká z radu, skôr je to taký dobrý priemer, ktorým sa veľa pokaziť nedá.

Tento príspevok padol akurát vhod, keďže školáci majú prázdniny, učitelia dovolenky a už na mňa čaká vysávač, zatiaľ čo môj drahý zametá schody na poschodí ;-) Prajem vám príjemný víkend!

2 komentáre:

  1. Ja ďakujem tým, ktorý vymysleli kapsule! :D Na dávkovanie klasického prášku som ľavá a na aviváže tiež. Odkedy sú na trhu kapsule, periem jedna radosť :D viem že stačí jedna kapsula - aj keď ja, človek čo to rád preženie s prostriedkom, som si dlho zvykala na fakt že toľko málo stačí. Potom trošku aviváže, a niekedy ju nedám. Prádlo po kapsuliach krásne vonia aj bez nej. Sláva kapsuliam! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým "predávkovaním" to bolo presne tak aj u mňa.. neverila som, že kapsulka dokáže vyprať celú kopu bielizne... a ono sa jej to podarilo :-D

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]