Post Page Advertisement [Top]

Odkedy som o nej počula, chcela som ju vyskúšať. Vedela som, že prvé stretnutia budú skôr ostýchavé a budeme rozmýšľať, či má zmysel pokračovať. Predsa len - je iná a v tom je výnimočná. Dámy, predstavujem vám podľa mňa ikonickú zmenu v oblasti riaseniek - Givenchy Phenomenon Eyes Effect Extension.


Prečo taký úvod? Predpokladala som, že budem mať problémy pri aplikácii, keďže táto riasenka je iná. A naozaj poriadne. Určite viete, že jej aplikátor nie je tradičný, ale skôr ako guľa, z ktorej vystupujú mini ostne - štetinky riasenky. A prvé aplikácie boli teda veľmi vtipné, miestami zdraviu ohrozujúce, ale až tak som si do oka nepichla :-) A možno by nebolo odveci dodať, že riasenku som začala používať v marci a stále na nej nebadať známky vysychania.




Vedela som, do čoho idem, ale fakt som si povedala "čo s tebou?", keď som sa chcela po prvýkrát nalíčiť. Ako to býva zvykom, hoci niektoré riasenky veľmi pozitívne prekvapia už po prvom použití, efekt nebol ničím výnimočný, ba až priam nič moc.




Nevedela som, čo a ako. Snažila som sa postupovať podľa tohto videa, kde radia, ako sa nalíčiť touto riasenkou:


No potom som sa ňou jednoducho začala líčiť klasicky - tak, ako hocijakou inou, žiadne špeci ťahy a efekt bol omnoho lepší.




Keď sme sa už skamarátili, efekt bol veľmi priaznivý, ba až priam dokonalý :-) A to som na riasenky kritik. Sľubuje predĺženie, objem a extra rýchle schnutie. Myslím, že všetky sľuby spĺňa, ale tak v rámci normy. Objem ani dĺžka nalíčených mihalníc nie sú dychberúce. Je však pravda, že sa vôbec neotláča na viečko, pretože naozaj rýchlo schne na riasach, a pritom sa nedrobí, a ak to nepreženiete s vrstvením, tak ani nehrudkuje a nezlepuje. Efekt drží ako v pôvodnom stave po celý deň, nemusíte sa obávať opadnutých vejárov. Odličuje sa jednoducho a nedráždi ani citlivejšie očká.
Toto je jedna z mála high-end riaseniek, ktoré som skúšala. Chanelkou som bola okúzlená, Tarte tiež urobila dojem a inak to nie je ani s touto. Avšak pri Givenchy ide skôr o tú inakosť, efekt nie je na odpadnutie a totálny wow šok, ako by som to možno bola čakala. Jej cena sa pohybuje okolo 20 €, čo nie je málo, no platíme hlavne za značku :-) 
Určite je však kvalitnejšia ako bežne dostupné riasenky z drogérie, pri ktorých aj počiatočný wow efekt nahradilo pomerne rýchle sklamanie z toho, ako skoro vyschli, resp. už nedodávali ten sľubovaný look. Suma sumárum - riasenka je to skvelá, naučila som sa s ňou manipulovať a nevypichla som si oko (aj keď mám pocit, že sa mi zhoršil zrak), a aj keď je cenovo v inej hladine - ak chcete, choďte do toho. Píšem iba ak chcete, pretože si uvedomujem, že určite všetky nebudete s nadšením míňať cez 20 € za riasenku, ak ste spokojné s nejakou inou, lacnejšou. Pre mňa však táto riasenka zaručene sklamaním nebola, aj keď ďalšie balenie si asi nekúpim - hlavne preto, že stále rada skúšam čosi nové ;-)

3 komentáre:

  1. já jsem ji kdysi měla, není špatná, ale taky mě nějak úplně nenadchla... zrovna řasenka je podle mě věc, u které se dají sehnat super kousky v drogérii, třeba Maybelline je za mě srovnatelná s Diorem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boli časy, keď som ju veľmi chcela. Ale neviem, ako by si poradila s mojimi dlhými riasami, lebo mám pocit, že je určená skôr pre kratučké riasy. Podľa mňa 20 € za riasenku nie je veľa. Na druhej strane sa v drogérii dajú iste nájsť omnoho lacnejšie a podobne "výkonné" kúsky.
    Ja riasenky používam len niekedy a mojím favoritom je určite Le Volume de Chanel :) (A Diorshow Extase)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked si vezmem beznu slovensku domacnost, tak 20 € za riasenku je pomerne dost. No suhlasim s tebou - a aj mojim favoritom je Le Volume De Chanel :-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]