Post Page Advertisement [Top]

Májovou novinkou v oblasti pleťovej starostlivosti Avonu sú krémiky Nutra Effects. Možno ste zaznamenali niektorú z reklám, ak nie, nevadí. 
V dnešnej dobe zažívame boom návratu k prírode a svoje opodstatnenie dostali aj rôzne semiačka. Sama "fičím" na Chia semiačkach, ktoré som si kúpila v 1 kg balení a pridávam ich takmer do všetkého - do jogurtu, ovsených vločiek, šalátov, ale aj do chleba, ktorý som piekla pomocou tejto formy. Sú zdravé a celkom priaznivo pôsobia na môj organizmus. Preto som sa celkom potešila, keď Avon priniesol krémy s obsahom týchto (a iných) semiačok. Na skúšanie som dostala dva varianty. Ako teda uspeli?




1. Hydratačný denný krém





Denný ľahký krém s ochranným faktorom 15, ktorý je údajne určený na všetky typy pleti. Nemyslím si, že má gélové zloženie, skôr ide o ľahký krém, miestami až do mliečnej konzistencie. Pôsobí síce ľahučko, no už po pár použitiach si s ním moja pleť nejak nevedela rady a pustila sa do boja. Pleť bola síce hydratovaná, ale aj mastná, takže nie je nič pre mňa. Logicky - produkt, na ktorom je napísané "vhodné pre všetky typy pleti" s podtitulkom špeci pre suchšiu pleť nebude pre zmiešanú nič moc. Aj keď som sa dala na hydratáciu, pretože už nie som naivka ako pred rokmi a viem, že aj mastnejšiu či suchšiu pleť je potrebné hydratovať, tento krémik u mňa neboduje.

2. Denný krém s obnovujúcim účinkom





Tento variant obsahuje vyššie SPF - 20. Oproti modrému je hutnejší, no nie výrazne. Je určený na redukciu prvých vrások a odporúča sa pre vekovú kategóriu 35 +. Vyskúšala som ho však na sebe :-) V globále bol efekt veľmi podobný modrému krému - spočiatku ok, po čase trošku mastná tvár, avšak menej ako pri modrom kréme. Obávala som sa pocitu pnutia či štípania, ktorý sa môže vyskytnúť pri používaní anti-age prípravkov, nedostavil sa. Tento krémik hodnotím o čosi lepšie ako jeho modrého brata, stále to však nie je ono.

Možno by pre mňa bol vhodnejší variant, ktorý zmatňuje a pritom hydratuje, aj keď som si povedala, že matný look už nebudem preferovať, radšej jemne prirodzený glow. Celú kolekciu Nutra Effects nájdete v súčasnosti v akcii, takže ak kupovať, teraz je vhodný čas.
Náročky som sem vložila aj foto so zložením krémov. Pravdupovediac, nenadchlo ma. Áno, krémy sú cenovo výhodné. Áno, sľubujú obsah semiačok a hydratáciu, čo v podstate spĺňajú, ale popri tom si do pleti pcháme aj istú dávku chémie. Preto ostávam fanúšikom pleťových olejov (o jednom si prečítate už veľmi skoro) a dosiaľ najlepším pleťovým krémom, aký som tento rok skúšala a spotrebovala až do samého dna, ktorý síce ulahodí pleti, ale riadne zaťaží peňaženku.

6 komentárov:

  1. Mám doma ten hydratačný denný krém, no ešte zabalený. Celkom som sa tešila, že by mi mohol aj sadnúť, no tiež mám mastnejšiu pleť, tak uvidíme. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle nová řada se mi moc líbí a rozhodně bych ráda některý z těch krémů vyzkoušela :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto kremy mi pridu ako dost nepodareny marketingovy tah. Firma vidi, ze vsetci si kupuju a jedia chia semienka, tak podme ich dat rychlo do kremov bez ohladu na ich ucinok a najlepsie este na koniec zoznamu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne tiež hydratačný krém nesadol, tvar som mala po nom strašne mastnu a vôbec sa mi nepačila jeho vôňa. Mam zmiešanu plet možno aj preto a ako pišeš na taku pleť by skor sadol krem so zmatnujucim učinkom. Tak som ho posunula mame.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]