Post Page Advertisement [Top]

Toto je pravdepodobne stará verzia korektora, keďže v kamenných predajniach, napr. Fann, ho nevidieť, no v zahraničí som ho ešte videla. Korektorov nikdy nie je dosť, hlavne, keď sa vám pravidelne približne raz v mesiaci ohlási pubertálny výraz na tvári... 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tiež ho zoženiete lacnejšie, ako je u tejto značky zvykom, napr. tu za 5,39 €. Kúpila som si ho v odtieni 52, keďže 51 sa mi zdal dosť svetlý a celkom som sa trafila, nakoľko sa mi už pár krát stalo, že odtieň som v drogérii považovala za akurát a v realite bol tmavý...
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Korektor by mal prekrývať kruhy pod očami a aj nedokonalosti. Je tekutý a môžete ho nanášať buď prstom a potom vklepať alebo rozotrieť štetcom alebo priamo pomocou tohto umelého aplikátora (aký majú aj lesky na pery, napr.).
Musím povedať, že naozaj nádherne vonia! Akoby taký mixík malín, melóna a marhúľ, no maliny prevažujú, takže príjemný bonus navyše. Účinkuje? Mimochodom, 10 ml balenie mi drží už dosť dlho - cca 4 mesiace! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
rozotreté
Korektor sa pekne rozotiera, nevytvára žiadne fľaky či hrudky, a to je fakt super. Vyskúšala som popísať si ruku riasenkou a na to ju pretrieť korektorom. Ako to dopadlo?

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vynikajúca krycia schopnosť! A čo test na tvári? Alebo čosi o mojej každomesačnej pubertálnej tvári:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
použitý BUFFER štetec od ZOEVA

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ MEJKAPU

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI

Korektor naozaj kryje celkom slušne, pekne sa rozotrie a splynie s pokožkou. Aj bez mejkapu vyzerala pleť pekne, bezprolémovo :-) Efekt nie je neviemkoľkohodinový, ale ešte aj po celom namáhavom dni vyzerala pleť obstojne. Som naozaj spokojná :-) V súčasnosti používam na striedačku tento korektor a korektor od Pupy - tento je približne rovnako krycí, dokonca je o čosi krémovejší, a tak sa lepšie rozotiera. 

Aké korektory preferujete? Krémové alebo tuhé?

5 komentárov:

  1. Mam v zalohe makeup healthy mix ale o odtien svetlejsi a aj tento korektor vyzera super najma ta vona ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Korektor vypadá bezvadně, já mám zlatý od Dermacolu a jsem s ním spokojená, ale pokud bych jela do zahraničí a natrefila na tento, určitě bych ho přihodila do košíku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bourjois mám moc ráda a tento korektor jsem ještě nezkoušela, ale vypadá hodně slibně :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau,, vyzerá to dobre :-)
    Ja používam radšej tekuté korektory, i keď Gabriella Salvete kedysi vyrábala taký tuhú, ale spomínam si, že bol super, perfektne sa poddával pri kontakte s pokožkou...Mne zaujala na tomto tá vôňa, musí byť krásna ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]