Post Page Advertisement [Top]

Dlho som rozmýšľala, aký názov dať tomuto príspevku, až som nakoniec skončila pri názve výrobku :-D Viac sa mi totiž hodí niečo ako mejkap nemejkap. Lebo takto tento produkt pôsobí! Máte na sebe mejkap, ktorý nevyzerá umelo a po celom dni nevyzeráte ako oranžová machuľa. Žeby dokonalosť medzi mejkapmi?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Predtým, než sa vrhnem na popis tohto produktu vyzdvihnem balenie, popis a zloženie. Nádherná škatuľka. Taká jednoduchá a predsa krásna :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Oproti iným mejkapom od MAC má tento výhodu v balení, ktoré obsahuje pumpičku, a tak nemáte s nanášaním žiadne starosti :-) Otváranie je tiež jednoduché - len pootočíte a stlačíte :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Mám najsvetlejší možný odtieň 1.0. Ponuka je pestrá, no pri tom odtieni ostaneme trošku dlhšie.
ZDROJ
Všimnite si jedno - takmer 200 hodnotení a známka 4,4 z 5! To je jednoducho vynikajúce! Ešte predtým, než som začala tento mejkap používať som si naň pozrela recenzie na youtube a tiež na zahraničných blogoch. Takmer každý ho chválil a ja som bola neskutočne rada, že vďaka mojej skvelej kamarátke ho môžem vyskúšať aj ja :-)
A odtieň... no to je to najlepšie na celom mejkape. On sa totiž nádherne prispôsobí pleti! Samozrejme, nemôžete mať výrazne tmavý alebo svetlý odtieň, ale často jednoducho netrafíte presne.. najmä vďaka tým úžasným svetlám v drogériách či parfumériách, nehovoriac o nákupe cez net... U tohto mejkapu strach z odtieňa nehrozí. A ako dôkaz som sa rozhodla nasledovať "trendy" a nafotiť mejkap na ruke :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
aj po mesačnom používaní je balenie čisté! :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s bleskom
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
bez blesku
A to by bolo z fotiek na koži všetko... :-D Ale nie, jasné, že sem znova capnem aj svoj ksichtík, len narážam na niektoré recenzie... :-)
Ak si všimnete fotku fotenú s bleskom vidíte, že mejkap sa trošku leskne vďaka UV (aj UVA aj UVB) filtrom a SPF 15, teda nie je veľmi vhodný na fotenie. Ono je to naozaj chvíľku tak aj na pleti, no po tej chvíli sa prispôsobí a vytvorí akoby druhú kožu :-) teda takmer, ale takto to jednoducho vyzerá :-)
Tá skvelá vec s odtieňom sa volá Shade Intelligence Technology :-) Vyzerá úplne prirodzene. Veď posúďte samy :-) Fotodokumentácia je tu tak, ako vždy :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
BEZ
Pri líčení som použila jedine ako podklad krém Pore Refiner. V tomto líčení som nepoužila žiadnu podkladovú bázu, fixačný sprej, či dokonca ani púder! 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
NALÍČENÁ, S BLESKOM
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
NALÍČENÁ, BEZ BLESKU
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 5 HODINÁCH, bez blesku
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 13 HODINÁCH, s bleskom
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO 13 HODINÁCH, bez blesku
Najviac sa mi na tomto mejkape pozdáva fakt, že v skutočnosti toho veľa nesľubuje. Hlavne to zjednotenie a splynutie s tónom a odtieňom pleti. Žiadna prehnaná výdrž ani nič podobné. Nekryje úplne, ale čím je krycia schopnosť vyššia, tým je prirodzenosť nižšia... A on naozaj... ale povedzme si to v bodoch:
+ splynie s tónom a odtieňom pleti
+ nie je potrebné použiť podkladovú bázu
+ nezvýrazňuje suché či mastné miesta
+ pôsobí ako druhá koža
+ je jemnučko parfumovaný a príjemne vonia
+ nezvýrazňuje vrásky alebo iné nedokonalosti
+ ľahká a rovnomerná aplikácia aj prostredníctvom štetca aj prsta
+ nezaťažuje pleť - ani ho necítiť, dokonca až tak, že mám tendenciu dotýkať sa pleti, keďže sa mi nezdá, že som nalíčená
+ nepotrebujem púder
+ žiaden efekt masky
+ neovplyvnil kvalitu pleti
+ úžasná výdrž - po 5 hodinách žiaden lesk, po celom dni efekt taký ako pri niektorých mejkapoch po 2 hodinách!
+ praktické väčšie balenie (35 ml) s pumpičkou
+ UV filtre
+ SPF 15
+ škála odtieňov a vlastnosti odtieňov

- cena
- dostupnosť na Slovensku
- jemnučko sa otiera
- po víre tanca boli na pleti akoby púdrové čiastočky mejkapu
- krytie nie je 100 %

No napriek všetkým vymenovaným nedostatkom aj na základe fotiek možno povedať, že ide o dokonalý produkt. A fakt, že som sa naučila používať ho aj s mojim novým skvelým Zoeva pomocníkom hovorí za seba - na foto som sa líčila práve Buffer štetcom :-) vďaka ktorému má tvár ešte prirodzenejší vzhľad, ale o tom potom.... :-) a tu je moja dokonalá dvojka:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po mesiaci používania ubudlo z mejkapu minimálne :-) Odporúčajú ho youtuberky, blogerky, makeup artisti a aj ja :-) Môj prvý MAC produkt a naozaj stojí za to! :-)

Skúšali ste nejaký high-end mejkap? Okrem tohto som mala aj vzorky Chanel a aj keď tie peniaze sú až na zaplakanie pri priemernej slovenskej mzde, nie je to len o platení za značku :-)

13 komentárov:

  1. a drží a drží a drží!
    to je vau!
    highendy nemám, nemám na ne :D ale vyjadrila som sa a stojím si za tým, že makeup je jednoznačne vec, do ktorej sa oplatí investovať-a ty si toho teraz dôkazom, takže v budúcnosti určite highendové makeupy budem vlastniť, aj keby traktory padali.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!!! :-) určite by som niekedy v budúcnosti rada vyskúšala aspoň vzorku Diorskin Nude, ale je fakt, že keď porovnám iné produkty, tak mejkapy sa najlepšie vyplatí kupovať tie high-end :-)

      Odstrániť
  2. Pěkná recenze a make-up vypadá fajně...mě ale dost zarazila frekvence opakování slova "dimethicone" (silikony) ve složení :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevidím důvod, proč by mělo být mezi mínus také dostupnost na Slovensku, když eshop www.lips2kiss.cz posílá i na Slovensko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je ovšem výdrž! vypadá perfektně, dělá úplně sametovou pleť :) já mám od MACu jen dvě věci, teď tu novou tvářenku z limitky a nějaký stoletý korektor, který mi ale přišel nic moc... každopádně si chci od nich pořídit víc věcí, myslím, že třeba MU nebo pudry jsou fakt věci, kde se investice vyplatí.
    a ad. anonym nade mnou - já osobně bych si třeba MU nebo korektor přes net neobjednala, protože prostě nikdy, ani po googlení swatchů, nemám jistotu, že mi bude sedět (třeba tenhle je krásně světlounký, ale přijde mi lehce do růžova?). jako e-shopy nezavrhuju, ale tím, že to jde jen tak, tak to mínus rozhodně vidím jako oprávněné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite áno :-) oplatí sa investovať, aj keď môžete nájsť skvelý mejkap aj medzi drogérkovými značkami. Je to o tom, čo vyhovuje vašej pleti :-)

      Odstrániť
  5. Kdyby makeup nestál tolik, rozhodně bych ho už měla doma. :D Ovšem jsem student, ale tak třeba si udělám někdy radost a koupím si ho, protože jeho výdrž je úchvatná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď to... keď si povieš, že za takú cenu môžeš mať napr. 3 mejkapy Max Factor...

      Odstrániť
  6. Mám lacnejšie i drahšie mejkapy, no je pravda, že tie drahšie sa mi osvedčili lepšie. Nedám dopustiť na Issima od Guerlain a Teint Miracle od Landôme. Spĺňajú vlastne väčšinu tvojich plusov pri tomto MAC mejkape. Vlastne mám aj MAC mejkap, ten ich najznámejší na tvár a telo, ale uňho sa neviem rozhodnúť, či je len fajn alebo viac fajn. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá dobre. Keby som už mala siahnuť po nejakom drahšom make upe, tak by som skôr chcela vyskúšať Nars, ale jeden čas som mala vo výhľade aj tento ;) Inak ten buffer je najlepší, pracuje sa s ním jedna radosť.
    byNicka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NARS je značka... :-) a tiež sakra drahá :-D a s bufferom musím súhlasiť :-) som rada, že som si kúpila tento a nie stippling :-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]