Post Page Advertisement [Top]

Prednedávnom som si objednala z notino.sk aj nejaké produkty na vlasy značky Matrix. 22. januára som začala používať jedno sérum na vlasy. Ide o koncentrovanú starostlivosť, ktorá má slabé a krehké vlasy posilniť. Obsahuje patentovanú molekulu Infra-Cylane, ktorá vypĺňa medzery v štruktúre vlasov a chráni proti budúcemu poškodeniu vlasov. Tiež obsahuje aj prírodné esencie z bambusu, ktoré dodávajú schopnosť regenerácie.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Sérum sa používa podľa potreby - ja ho v súčasnosti používam po každom umytí a mám za sebou už siedmu kúru. 
Použitie: Na uterákom vysušené vlasy naneste sérum, poriadne vmasírujte a použite aj hrebeň so širšou medzerou medzi zubami - sérum tak rovnomernejšie nanesiete medzi vlasy. Nechajte pôsobiť 5-15 minút a poriadne opláchnite. Pokračujte v stylingu ako bežne.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Jedna tuba má 10 ml. V súčasnosti mám trošku dlhšie vlasy ako som zvykla mať, a tak mi stačí len ltt. Už po prvých použitiach som pozorovala, že moje vlasy sú o čosi silnejšie. Sérum používam po každom umytí vlasov.
Ostali mi už len tri ampulky a moje vlasy sú čím ďalej tým silnejšie aj keď žiadne zázraky neprišli, no to som ani neočakávala. Čo sa týka značky Matrix, je to moja prvá skúsenosť a už teraz viem, že nie posledná. Ide o profesionálnu vlasovú kozmetiku a určite cítiť rozdiel medzi obyčajnou drogériovou kozmetikou a touto. Cítim aj vidím, že vlasy sa správajú inak. Nelámu sa tak, dokonca ich vypadáva o čosi menej pri umývaní a na vzhľad pôsobia hustejšie, najmä pri temene hlavy.
Sérum som kúpila za 12,50 €, v súčasnosti je o čosi lacnejšie - 12,10 €, no ako som spomínala, ceny na notino.sk často kolíšu :-) Určite si ho ešte v budúcnosti kúpim :-) A navyše, neobsahuje parabény! :-) Doma mám ešte vodičku na podporu rastu vlasov, tú začnem používať po vypotrebovaní tejto sady a určite budem informovať, no rátam, že to bude tak o mesiac.

Skúšali ste značku Matrix?

6 komentárov:

  1. Tohle bych ráda vyzkoušela, protože mé vlasy jsou strašně slabé a nedá se s nimi nic dělat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na túto recenziu som čakala :))... a keď si spokojná tak asi začnem šetriť :D lenže, mne je vždy ľúto investovať veľa a potom mi to nepomôže.. počkám si na recenziu vodičky a potom sa rozhodnem :)

    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 12 € je taká stredná suma, sú aj drahšie prípravky, na ktoré som sa ale iba pozerala :-D Na recenziu vodičky si ešte počkáte, keďže ju ešte len začnem používať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Možno to treba dlhšie používať, určite sa výsledok dostaví. Vraj je to dobrá značka kozmetiky a niektoré ceny sú až neuveriteľné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepovedala som, že som nezbadala výsledky :-) Len to nie sú zázraky :-) A určite si ešte plánujem kúpiť druhé balenie a po dlhšom používaní sa dostavia ďalšie výsledky ;-)

      Odstrániť
    2. To je jasné :-) vlasky si potrebujú zvyknúť :-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]