Post Page Advertisement [Top]

Včera sme boli s drahým historicky na našom prvom spoločnom plese (doteraz tvrdil, že je to blud a pod.), ale zišli sme sa aj celkom dobrá partia. V rámci nacvičovania tancov na svadbu sme teda plesali a dnes som nevládla a najradšej by som si budúci týždeň zobrala dovolenku (ej, to by sa študenti potešili :-D), ale keďže sa maturita blíži a štvrtáci to trošku flákajú, takú radosť im nespravím ;-)
Nechty, vlasy, líčenie. Všetko som robila sama (teda okrem toho, že vlasy mi natočila sestra) a ako som to zvládla/nezvládla? Sledujte ďalej! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Moja príprava sa začala čistením pleti - použila som pleťový gél Sébium a aj masku z tejto kolekcie. Pre intenzívnejšiu vôňu som sa natrela parfumovaným telovým mliekom k vôni Versace Yellow Diamond.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Parfumované telové mlieko nie je blud dávaný zadarmo do darčekovej kazety. Naozaj funguje a vôňu cítite výraznejšie a dlhšie na celom tele ;-) A okrem toho príjemne hydratuje. Medzitým mi sestra natočila vlasy :-) Samotné by mi nevydržali, a preto vždy, keď si natočím vlasy, použijem sprej L´Oreal Hot Curl, vďaka ktorému mám vlnité vlasy ešte aj teraz, po takmer 24 hodinách.
Pokračovala som nechtami - Better Than Gel Nails.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ku korienkom vrchných mihalníc som si nalepila trsy, ktoré som ale skrátila, aby nebol rozdiel medzi mojimi a umelými až taký výrazný.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Najprv som si urobila účes. Celkovo mi to trvalo ani nie 10 minút a robila som to približne spamäti podľa tohto skvelého videa.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Pokračovala som líčením:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Najprv som naniesla krém Pore Refiner (Bioderma). Dôležité je chvíľku počkať medzi každou vrstvou, aby sa stihla zžiť s pleťou. Pokračovala som podkladovou bázou The Balm (1) a pleť som zafixovala sprejom Skindinävia (4). Medzi tým som si nalíčila oči okrem riasenky (postup neskôr).
Naniesla som mix mejkapov Facefinity od Max Factor (2) a Healthy Mix od Bourjois (3). Mix preto, lebo (2) je momentálne príliš svetlá a (3) je momentálne tmavá. Táto kombinácia sa mi však už viackrát veľmi osvedčila! :-) Znova som pleť zafixovala sprejom (4). Na záver som celú pleť zafixovala púdrom (6) a použila púdrový rozjasňovač (5) na lícne kosti a na kľúčne kosti.

Líčenie očí:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Najprv som naniesla podkladovú bázu pod očné tiene od Zoeva (6). Narozdiel od tej od Avonu nepôsobí ako mejkap a účinok je rovnaký, ak nie lepší (o porovnaní týchto báz si ešte prečítate) :-) Pokračovala som očnými tieňmi - vyhrala som sa kombináciou Rimmel (2) a Astor (3), do stredu viečka som naniesla práškový tieň od Gosh (7). Linku som spravila pomocou čierneho minerálneho tieňa (5) a tenkého štetca. Na obočie som použila sadu Famous (1). Celé dielko som prešla riasenkou Sexy Pulp (4).

Líčenie som zavŕšila perami - použila som duo Lipfinity od Max Factoru (8).

Hotové líčenie, 18:30

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po plese, 03:30 bez prepúdrovania!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
So svojou prácou som bola celkom spokojná :-) Niečo podobné (oči) by som si predstavovala aj ako svadobné líčenie, uvidím, možno dovtedy radikálne zmením názor :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Boli ste už túto sezónu plesať? :-)

18 komentárov:

  1. Jé měla jsi krásný makeup :) a moc ti to slušelo a ty nehty vypadají nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super :) Pristane vam to :) este si mala hodit na fotky satyyyyy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejak nevyšla dobrá fotka :-D ale sú to tieto: http://mycosmetictests.blogspot.sk/2013/07/i-am-shopaholic.html

      Odstrániť
    2. jasné už som si spomenula keď som zbadala článok :)

      Odstrániť
  3. áno, šaty by sme rady videli :) inak veľmi pekné, všetko, make up, vlásky, nechty, super. Ja idem plesať budúcu sobotu a mám z toho hlavu v smútku, skúšam ako sa nalíčiť k tmavozeleným šatám... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa nemusíš ladiť líčenie k šatám - ja som mala tyrkysové šaty a na líčení nebola ani štipka takejto farby či jej odtieňov :-)

      Odstrániť
  4. Sluší vám to! :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak to líčení vypadá hodně dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oči máš prekrásne nalíčené!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ste (zatiaľ s priateľom) zlatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem! V líčení skôr preferujem výraznejšie oči ako pery, aj keď v ostatnom čase som mala aj výrazné pery :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líčenie očí je veľmi pekné... Svedčalo vám to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ste spolu zlatī :)) a oči máš nädherne nalíčené :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]