Post Page Advertisement [Top]

Aj na mesiac január 2014 má pre nás Rimmel pripravenú skvelú novinku v podobe ikonického produktu značky - riasenku. S variantom Lash Accelerator sme sa už stretli - mala klasické štetinky a minikefku. Mala posilniť riasy do 30 dní a bola to moja celkom obľúbená riasenka. Dá sa vylepšiť už skvelý produkt? Odpoveď je, po dlhodobom skúšaní tejto novinky, jasná. Áno, dá! :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Táto vyzerá veľmi podobne - obal je žlto-zlatý s čiernym vrchnáčikom. Vyrobená je v Anglicku.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ako som už spomínala - podstatný rozdiel je najmä v kefke:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Kefka má umelé štetinky, ktoré sú krátke, ale zato schopné dotknúť sa každej jednej, aj tej najmenšej mihalničky.
Riasenku som používala od polovice decembra. Sľubuje predĺžiť riasy po 30 dňoch až o 127 %. No, tomuto neuverím, bohužiaľ :-) Ak by moje riasy predĺžila o 127 %, v bežnom živote by som už riasenku ani nepotrebovala :-D Je však pravdou, že ich počas používania dosť posilnila a nalíčené vyzerajú o čosi lepšie. Prvé použitie bolo trošku rozpačité, ale potom sa to zdokonalilo a výsledok stojí za to. Veď porovnajte samy :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
TESNE PO NANESENÍ
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO CELOM DNI
Riasenka  vyzerá veľmi dobre aj po celom dni - teda žiadne opadávanie pod viečko či žmolky alebo drobenie sa.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO DLHODOBEJŠOM POUŽÍVANÍ
Ak to nepreženiete s vrstvami, nezlepuje. Krásne predĺži a dodá aj objem. Veď stačí si porovnať foto pred nalíčením a po nalíčení :-) Oči sú doslova akoby otvorené a pekne výrazné. Zatiaľ ju nevidím v e-shope, ale v januári by mala byť v zľave, tak ak vás zaujala, smelo choďte do toho! Ja ju určite odporúčam :-)

Myslíte si, že riasenka môže predĺžiť riasy po pravidelnom používaní? 

1 komentár:

  1. Waau, ja som si ju chcela kúpiť pred Vianocami, ale už bola vypredaná, vyzerá super :) a nemyslím si, že riasenka môže predĺžiť riasy :P

    Pozývam ťa na môj blog a na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]