Post Page Advertisement [Top]

A je to tu! Vrátila som sa z dovolenky a vybavujem, čo som sľúbila. Dnes sa skončili 2 giveaway na tomto blogu a dve sa začnú! Dobrá správa pre tie, ktoré nemali šťastie.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Riasenkovanie zaujalo hádam najviac z vás. Preto vás dôrazne žiadam o dodržanie podmienok - a jednou z nich bolo zaslanie recenzie s fotkou oka pred a po nalíčení na môj email do 1.9.2013! Riasenku chcelo získať až 44 z vás. Sľubovala som ju piatim, no realita bude trošku iná :-(

Aby to nepadlo celé na moju hlavu, uvediem vás do situácie, ktorá s riasenkami vznikla. 10. 7. 2013 mi prišla ponuka testovať 10 riaseniek. Veľmi som sa potešila. Plánovala som urobiť hromadné testovanie - 5 som chcela otestovať ja s kamarátkami, 5 malo byť pre vás. Podmienkou bolo 5 recenzií, v čom by nebol najmenší problém. Riasenky však nechodili a s PR sme si vymenili cca 30 mailov, kým dorazili. Ja som bola odcestovaná, a tak balík otvorila sestra - šok - prišlo iba 5 riaseniek a ďalších 5 nepríde, lebo testovanie sa už skončilo.... Nevedela som, čo mám robiť. Určite som nechcela rušiť giveaway, ale riasenku som mala testovať aj ja, a tak som sa rozhodla, že 1 riasenku si nechám a 4 rozdám vám. Dúfam, že moje rozhodnutie nebude veľmi kritizované.
Riasenka je naozaj veľmi zaujímavá, a ja osobne som ju vyskúšať zatiaľ ešte nestihla, no mám pre vás pár foto :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Poďme však na výsledky! :-)



Kočky - Zuzka, Mirka, Nicol a Lucka! Blahoželám :-) V mailovej schránke už máte odomňa pokyny a prosím vás o zaslanie adresy čím skôr! 

1 komentár:

  1. jéj,prvá giveaway,ktorú som vyhrala :)
    teším sa na ňu a ďakujem ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]