Post Page Advertisement [Top]

Tretí výrobok od ylang.ylang, ktorý som dostala ako vzorku a neskutočne ma potešila. Bola k nemu aj rozkošná kartička:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Masielko krásne vonia. Príjemne a ľahko sa rozotiera a na pokožke celkom dlho vydrží - vytvorí akoby mastný film, no napriek tomu nezanecháva fľaky na oblečení.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Toto malé balenie mi vydržalo na 3 poriadne natretia rúk (ruky mám dosť suché najmä odkedy učím, krieda im asi nerobí veľmi dobre). Koža bola jemná, vyživená.
V budúcnosti by som si rada objednala masielko, ale čisté bambucké, bez vône :) Takže vrelo odporúčam. Fotky sú viac ako slová =)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]