Post Page Advertisement [Top]

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Tento make-up je na trhu už nejaký ten mesiac. Praktické balenie do ktorejkoľvek kozmetickej taštičky, ktoré má 2 nevýhody: malé balenie (18 ml, bežná veľkosť make-upu je 30 ml) a nanášanie prstami, ktorými si pri nepozornosti môžete spôsobiť pekné problémy - preto vždy nanášajte make-up čistými prstami alebo špeciálnym štetcom na make-up.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Používam odtieň 103 True Ivory, pred kúpou vám odporúčam vyskúšať tester v drogérii alebo vzorku.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Zložením sa pekne prispôsobí odtieňu a štruktúre pleti. Nanáša sa ľahko, avšak dajte si pozor, aby ste si ho rozotreli poriadne, pretože nerozotreté časti môžu zaschnúť.


foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na foto vidíte moju tvár pred použitím make-upu.

 Nanáša sa fakt jednoducho :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Foto po nanesení make-upu bez ostatných líčídiel. Na make-upe veľmi oceňujem fakt, že som ho nepotrebovala prepúdrovať. Mám totiž zmiešaný typ pleti a miestami sa veľmi premasťuje, miestami je zas suchá.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Komplexne nalíčená. S make-upom som nadmieru spokojná. Bez púdru vydrží v perfektnom stave (samozrejme, závisí to od činnosti, ktorú vykonávate) cca 3 - 5 hodín. V mojej kozmetickej taštičke bude mať vždy miesto =)

2 komentáre:

  1. tenhle zbožňuju, ale už se v tomto balení nevyrábí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musím povedať, že toto bol najlepší mejkap od Rimmel London, a to som vyskúšala úplne všetky. Škoda, že práve tento stiahli z predaja :-(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]