Post Page Advertisement [Top]

To, že milujem Perfect Cover BB krém od Missha nie je žiadne tajomstvo. Používam ho takmer denne bez ohľadu na ročné obdobie. No dlho som používala iba jeden odtieň - 23 - a rozmýšľala som, že skúsim ďalší, možno svetlejší a možno ich skombinovať. A tak, keď som na webe našla túto skúšobnú sadu, neváhala som.


Škatuľka je vo farbách škatuľky samotného BB krému Perfect Cover. Vo vnútri sa nachádzajú 3 produkty - BB Boomer a 2 odtiene BB krému Perfect Cover - 21 a 23 vo veľkostiach akurát vhodných na vyskúšanie = 10 ml každý.






BB krémy som mala, takže pre mňa nie sú žiadnou novinkou. Farebnosť odtieňov je vhodná. Odtieň 23 je totiž trošku tmavší v zimných mesiacoch pre bleduľky a zas 21-tka je na leto svetlá. Takto si viete vytvoriť ideálnu kombináciu - buď použijete jednotlivé odtiene samostatne, alebo ich zmixujete a jemne tak zvýrazníte kontúry. Pod oči, na čelo a na bradu som nanášala odtieň 21, na hrany tváre, teda pri vlasoch, na hrane brady a krku, na hranách nosa a na líca som nanášala odtieň 23 a výsledný efekt sa mi celkom páčil.

Novinkou je pre mňa produkt BB Boomer. Dočítala som sa, že by mal byť skvelým podkladom pre BB krém. Mal by zlepšiť jeho priľnavosť a rozjasniť pleť. Dokonca vraj účinkuje aj proti vráskam!
Nanášala som ho na vyčistenú pleť ošetrenú pleťovým sérom, teda to nebol prvý produkt, ktorý sa dostal do kontaktu s pleťou. Vonia podobne ako modrá Nivea a naozaj sa mi zdalo, že pleť o čosi rozjasnil. BB krém sa tiež lepšie zžil s pleťou. Toto je celkom dobrý variant podkladovej bázy pod BB.

pred použitím setu

BB Boomer

BB Perfect Cover mix odtieňov 21 a 23

kompletné líčenie (obočie Essence, riasenka, ceruzka a rúž Dermacol, set na líčka Zoeva)

po 5 hodinách, bez prepúdrovania či použitia matujúcich obrúskov
Tento skúšobný set ma presvedčil, že je celkom fajn namixovať si svetlejší a tmavší odtieň a vďaka BB boomeru vydržal celkový vzhľad o čosi dlhšie (hoci na foto vyzerám unavene, ale pripisujem to najmä neskorej večernej hodine v čase fotenia). Tie BB jednoducho milujem :-) Boomer je fajn, využijem ho však iba občas a neviem, či by som si kúpila plné balenie, skôr nie ako áno. Tento skúšobný set je skvelý, ak s Missha BB krémami nemáte žiadnu skúsenosť. Vyjde vás do 11 € aj s poštovným :-) K dispozícii je viacero druhov podľa zvolených odtieňov BB krému.

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]